la 20-08-2023 08:51 PM
Salut! Am facut o cerere de reziliere a contractului de servicii fixe Orange communication luna trecuta. Mi s-a zis ca serviciile mele vor fi oprite, ca trebuie sa predau echipamentul si ca probabil voi mai avea o factura de platit. Ultima factura emisa pe 6Aug2023 a fost platita, echipamentul a fost predat, dar in aplicatia de la orange abonamentul meu este inca activ, nu apare nimic schimbat. De ce?
la 20-08-2023 09:10 PM
@Claudia07: Bun venit în Comunitate. Atât timp cât nu apar facturi de plătit, nu văd ce ar trebui să se întâmple pe contul tău ca să "se schimbe ceva". Poate o restricție de acces? Serviciile vor fi dezactivate, chiar dacă nu va fi restricționat accesul la cont.
la 21-08-2023 06:37 AM - editat ultima oară la 03-06-2024 11:05 AM de DanielaH
Salutare!
Ai numărul de înregistrare al cererii, procesul verbal de predare a echipamentelor?
Dacă da, trimite-le și lor o sesizare la adresa reclamatii@orange.ro sau din pagina de Contact:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
la 21-08-2023 10:34 AM
Salutare!
Contul MyOrange ar trebui sa apara asa (in cazul in care nu mai alte servicii active (cartele sau abonamente).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor