anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract orange communication

Claudia07
Începător

Salut! Am facut o cerere de reziliere a contractului de servicii fixe Orange communication luna trecuta. Mi s-a zis ca serviciile mele vor fi oprite, ca trebuie sa predau echipamentul si ca probabil voi mai avea o factura de platit. Ultima factura emisa pe 6Aug2023 a fost platita, echipamentul a fost predat, dar in aplicatia de la orange abonamentul meu este inca activ, nu apare nimic schimbat. De ce? 

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember

@Claudia07: Bun venit în Comunitate. Atât timp cât nu apar facturi de plătit, nu văd ce ar trebui să se întâmple pe contul tău ca să "se schimbe ceva". Poate o restricție de acces? Serviciile vor fi dezactivate, chiar dacă nu va fi restricționat accesul la cont. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai numărul de înregistrare al cererii, procesul verbal de predare a echipamentelor?

Dacă da, trimite-le și lor o sesizare la adresa reclamatii@orange.ro sau din pagina de Contact:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă! 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Contul MyOrange ar trebui sa apara asa (in cazul in care nu mai alte servicii active (cartele sau abonamente).

MyOrange.jpg