la 10-07-2023 03:51 PM
Buna, comunitate!
Aceasta postare o scriu negru de manie si de suparare, fiindca din aprilie incoace platesc facturi si la OROC si la Orange pentru aceleasi numere de telefon. Vreau sa va las un review cu privire la "Reteaua #1", oricum stiu ca nu va pasa de acest review nici celor de la Orange, nici celor de la OROC, dar...sa fie, poate oamenilor le pasa. Exact ce scriu aici, voi scrie pe toate forumurile pe care pot.
Eu sunt client fost Telekom. Intr-adevar, Orange are oferte mult mai bune decat vechiul Telekom Fix, ma refer atat la OROC cat si la Orange. Fata de comportamentul celor de la OROC nu am ce comenta, mereu am fost tratat cu respect. La Orange mai umbla unii cu **beep**(pasare neagra, care face "craaa"), vopsita, dar treaca mearga.
Totusi, in peste 10 ani de Telekom Mobile, plus vreo doi in TKR Fix, nu am intalnit nici incompetenti, nici defectiuni, nici probleme. Dupa cum am mai spus in alte locuri, o singura data am apelat la serviciul clienti Telekom, cand a ruginit antena si nu mai aveam semnal, asta s-a intamplat prin 2019, antena fiind montata in 2008.
De cand sunt la OROC/Orange, ia priviti:
Unde e mai rau de atat? Voi chiar credeti ca eu sunt bataia voastra de joc?
la 19-07-2023 05:46 PM
UPDATE FINAL
S-a rezolvat!!!!! Nu-mi vine sa cred, s-a rezolvat!!!! Am scapat 😂😂😂
Sa va explic pe larg: dupa ce cei de la Orange au inchis abonamentele cu portarea nereusita, am ramas fara semnal pe SIM-uri, si m-am chiar temut ca numerele s-au dus de tot.
Am fost in Orange store, au spus ca nu au acces la Hercules Fusion ca sa faca schimbare SIM, doar cei din Shop sau magazin OROC pot. Cei de la Orange, cand au aflat ca nu am semnal, au sesizat OROC. Au incercat reactivarea vechilor cartele OROC, dar... ERAU DE TELEKOM. Nu s-au putut reactiva, dar au emis cei din call center o reclamatie catre Orange Store, pentru ca de fapt, au acces la Hercules Fusion, in general. Am mers intr-un alt Store din oras, au clonat SIM-urile, am din nou semnal, date (cam putine ce-i drept...😁), SMS-uri, primesc din nou apeluri cu numar ascuns...totul e normal.
Ma bucur ca s-a rezolvat, sunt multumit. Ma mai gandesc daca si unde portez, poate raman la OROC, desi am nevoie de date mobile mai multe.
Multumesc lui Dumnezeu, consultantilor, agentilor, celor din Comunitate, multumesc ANPC si ANCOM, precum si celor din Store. In sfarsit, s-au rezolvat. In contul Orange ORO am o suma cu -130 de lei, deci mi se vor scadea banii din facturile viitoare.
A fost o experienta neplacuta, s-a terminat, sper sa nu mai dau de ea niciodata. Multumesc
la 11-07-2023 08:59 PM
Cica atunci cand calci in ceva moale...ai noroc. Pentru ghinion in ce trebuie sa calci? Sau in general e ghinion peste tot, numai atunci cand calci in "noroc proaspat", atunci ai si noroc? :))
la 15-07-2023 11:35 AM
UPDATE
Dupa cum spuneam, la presiunile ANPC, am fost sunat de la OROC marti. Tot marti am depus o noua solicitare catre Orange de a reface portarile, urmand ca in termenul maxim de 3 zile sa fiu contactat pentru a stabili oferta, contractul, portarea, bla bla. Agenta de vanzari care a facut initial portarea nereusita, NU IMI MAI RASPUNDE LA MESAJE. Putea ea sa se ocupe de refacerea portarii, intrucat aceasta nu a fost finalizata cu succes, cred eu, tot din vina ei. O intreb cine si cum imi restituie banii platiti pe degeaba si nu imi raspunde nimic. Daca marti ar fi refacut cineva cererea de portare, vineri, adica ieri, as fii terminat balada asta, dar cine sa se grabeasca? Am eu bani....cu gramada, sa platesc si la Orange si la OROC.
Cele 3 zile in care un nou agent de vanzari trebuia sa ma contacteze au trecut si ele.
In curand se va alege si Orange cu o plangere la ANPC, ca vad ca cea impotriva OROC nu a avut prea multe efecte
15-07-2023 11:51 AM - editat 15-07-2023 11:51 AM
un cunoscut a făcut portare oroc-oro săptămâna asta și a decurs fără probleme. Luni a depus cererea și Joi i sa finalizat portarea. Deci tu ai chiar ghinion curat
la 15-07-2023 02:38 PM
Stiu ca am ghinion, dar am si parte de nesimtirea si incompetenta angajatilor. Asa mi s-a spus, ca doar prin refacerea portarii se cam poate rezolva, altfel stati linistiti ca nu as mai porta nimic in aceasta retea
15-07-2023 02:52 PM - editat 18-07-2023 05:18 PM
Am dat peste o *beep* de agenta de vanzari, care nu e capabila sa finalizeze o portare cap coada, mai e si mincinoasa pe deasupra si tupeista.
Adica ii cer in aprilie abonament cu roaming, imi trimite poza din sistem cum ca mi-l configureaza cu roaming, si de fapt nu am roaming, dar asta fie de la mine, nu ma voi scandaliza pentru atata, desi nu este corect.
Ma deranjeaza ca stie ca nu a finalizat corect portarea, adica nu a transmis ceva cod PIN catre OROC pentru a se finaliza, legal, portarea, deoarece tehnic e pe jumatate finalizata. Nu stiu daca e treaba ei sa transmita acel PIN sau nu, dar sunt convins ca in sistem le apare ca nu au dus procesul pana la capat. Si pe langa ca ea e de vina, face si pe mimoza si nu-mi raspunde la mesaje, zici ca eu port vina ca nu au fost capabili sa finalizeze o ne norocita de portare.
Asa urasc acest Orange, deja pana in gat m-am saturat de compania asta de **beep**. Si repet, nu vreau nicidecum sa portez numerele in Orange, nu vreau nici la OROC sa le las, ci vreau sa parasesc reteaua, dar nu am de ales decat sa se refaca portarea nereusita, fiindca nu ma pot porta cu doi furnizori donori. Voi ajunge astfel sa am trei furnizori.
15-07-2023 02:57 PM - editat 18-07-2023 05:26 PM
Nu pot sa cred prin cate am trecut, si nu pot sa cred cum nimeni nu ma baga in seama. Latru ca un caine la poarta inchisa, si Orange se face ca n-aude. O retea mai ingrozitoare si **beep** ca Orange si OROC nu exista!
Ma suna si de la OROC ca si cum ar zice "cu ce drept ai facut sesizare la ANPC", o intreb frumos cine imi e pana la urma furnizorul ,fiindca si OROC si Orange spun exact aceleasi lucru unul despre celalalt, iar eu sunt prins la mijloc. "Ce nu va e clar din ce am zis pana acum, domnule?!"
Nu mi-e clar cum clienti atat de RABDATORI precum suntem noi, au ajuns sa fie tratati ca ultima carpa. Nu mi-e clar cum scriu peste tot, in comunitate, depun reclamatii, sun, fac solicitari peste solicitari si sesizari peste sesizari, si NU SE SCHIMBA NIMIC!!!!! Eu din aprilie platesc facturi la doi furnizori!!!
De ce nu sunt concediati angajatii care au produs aceasta situatie???? Sefii de la Orange dorm, stau la tigara???? La ei nu se vede ce se intampla??? De ce nu se rezolva aceasta problema??
la 18-07-2023 05:25 PM
Revin cu un Update.
Abonamentele Orange s-au inchis. Am ramas cu cele OROC, dar nu mai am semnal nici pe o cartela. In Orange Store, in orasul meu, nu ma pot ajuta, numerele am inteles ca sunt in "Fusion", doar cei din Shop sau OROC au acces la Fussion. Numerele apar active, totusi nu sunt alocate niciunui SIM.
Imi pare rau ca s-a ajuns aici, si imi pare rau daca am suparat pe cineva candva, ca sa merit atata balada din aprilie incoace. Oricum, sper si stiu ca se va rezolva. Mesajele din comunitate stiu ca au fost trimise mai departe, altfel situatia nu ar fii inceput sa se rezolve. Incet incet, se rezolva.
Totusi, e foarte inconvenient sa ramai atata vreme fara numerele de telefon, ar fii fost mai usor daca s-ar fii refacut portarea, in locsa se inchida abonamentele. Cei care au transmis mesajele din comunitate mai departe, au inteles din ". Si repet, nu vreau nicidecum sa portez numerele in Orange, nu vreau nici la OROC sa le las, ci vreau sa parasesc reteaua, dar nu am de ales decat sa se refaca portarea nereusita, fiindca nu ma pot porta cu doi furnizori donori. Voi ajunge astfel sa am trei furnizori", doar prima parte, cand spuneam ca nu doresc nicidecum portarea, desi am scris mai departe ca o accept totusi, ca sa se finalizeze totul odata.
Asta este, omul mai si greseste... Macar incep sa se miste lucrurile
18-07-2023 05:35 PM - editat 18-07-2023 05:37 PM
@Blue12, îmi pare extrem de rău de această situație prin care treci și, încă o dată, îți mulțumim că ai impărtășit-o cu noi aici.
Da, toate postările tale din Comunitate au fost redirecționate către colegi și sper din tot sufletul să se rezolve cât mai repede, într-o manieră favorabilă ție.
la 18-07-2023 05:45 PM
Multumesc inca o data. Ma simt rau, ca am vorbit urat in acele mesaje, imi pare rau, insa chiar a fost o situatie cu care nu m-am mai intalnit, m-a epuizat psihic, mai ales ca numerele nu sunt pe numele meu, am incercat sa fac o fapta buna cu aceasta portare, crezand ca e o oferta buna. Am fost anuntat ca persoanele despre care am vorbit in acele mesaje au aflat de existenta lor si s-au suparat, imi pare rau.... Nu am vrut sa jignesc pe nimeni, dar sub presiunea stresului mi-au scapat cuvinte urate. Imi cer iertare, poate chiar nu a fost vina lor, dar n-am mai stiut ce sa fac. Macar dupa atatea insistente si scandaluri incepe sa se rezolve.
Multumesc @DanielaH
la 18-07-2023 05:48 PM
@DanielaH cei din Orange Shop au acces in Fussion, ca sa poata face clonare de SIM? Sau doar in magazin OROC?
Shop am la vreo 40 de km, magazin OROC la 200km. De joi nu mai sunt acasa, am nevoie de numere
18-07-2023 05:54 PM - editat 18-07-2023 06:36 PM
Nu stiu. Dar întreb și revin, aici sau în mesaj privat.
la 18-07-2023 06:45 PM
Am primit deja raspuns si nu se stie. Multumesc. Voi vedea ce fac
la 18-07-2023 07:11 PM
Ți-am răspuns și eu în mesaj privat. Mulțumesc și eu.
19-07-2023 02:58 AM - editat 19-07-2023 03:00 AM
Super, bine ca în sfârșit încep sa se miște lucrurile și sa se rezolve problema. Ți-au dat vre-un termen de soluționare? Ai numere provizorii? Și de curiozitate te întreb, dacă nu te superi, la ce rețea te duci? Bănuiesc ca te întorci la Telekom, rețeaua ta inițiala, ca bănuiesc ca e cea mai ok în zona ta. Poți sa spui fără probleme, ca aici suntem clienți din toate rețetele care încercăm să ajutam cum putem, nu doar Orange. Nu este cenzura aiurea aici și asta e fain. De exemplu eu sunt client la 3 rețele acum. Înainte de toate, verifica ce rețea îți merge cel mai bine, ca să nu te duci în mai rău, eventual ia câte o cartela prepay de la fiecare rețea și vezi care e mai buna în zona ta. Și sa nu îți pară rău că au văzut acei operatori incompetenți ce ai zis de ei, foarte bine ca au văzut, poate se apuca și fac treaba calumea, fără sa își mai bata joc de oameni. Pe mine ma dispera operatorii și angajații incompetenți ai oricărei firme...
la 19-07-2023 06:46 AM
Nu mi-au dat numere provizorii, inca. Nu am nici termen de solutionare. Singura cale convenabila e sa refac azi portarea catre Orange, portare online dar cu sim-uri din magazin, fiindca nu mai sunt acasa de maine si nu pot sa ridic comanda prin curier. Sunt curios daca doamnele de la magazin imi vor da sim-uri goale, ca sa le pozez seria si sa o trimit agentilor de vanzari. Dupa ce fac asta, primesc numere provizorii, pana luni, cand se porteaza, sper, numerele noastre, asta daca mai avem acele numere. Cand ma suna cineva apare "Numar invalid", totusi numerele sunt active in "Fussion". Vom trai si vom vedea.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor