la 01-06-2019 09:51 PM
la 01-06-2019 09:54 PM
Eu tot pe astea le știu pentru abonament. Poți suna si la 300 Relații cu clienții si să afli aceste informații.
Ca sa concluzionam, poți să afli care este consumul de pe abonamentul tău, câte resurse mai ai disponibile (atât minute, SMS cât şi MB internet) şi dacă ai înregistrat cost suplimentar în luna curentă, cu ajutorul serviciului Cronos. Acest serviciu poate fi consultat prin mai multe modalități:
Dacă ai și cartela PrePay poți încerca la 333 sau *133# sau contul My Orange.
la 01-06-2019 09:54 PM
Eu tot pe astea le știu pentru abonament. Poți suna si la 300 Relații cu clienții si să afli aceste informații.
Ca sa concluzionam, poți să afli care este consumul de pe abonamentul tău, câte resurse mai ai disponibile (atât minute, SMS cât şi MB internet) şi dacă ai înregistrat cost suplimentar în luna curentă, cu ajutorul serviciului Cronos. Acest serviciu poate fi consultat prin mai multe modalități:
Dacă ai și cartela PrePay poți încerca la 333 sau *133# sau contul My Orange.
la 01-06-2019 10:08 PM
la 01-06-2019 10:15 PM
la 01-06-2019 10:53 PM
la 02-06-2019 01:19 PM
la 02-06-2019 02:24 PM
la 18-06-2019 10:45 PM
la 12-01-2023 08:09 PM
Buna seara all, mă folosesc de acest topic deschis ptr o mica problema. Azi s-a realizat portarea la Orange a fetei mele dar în aplicația My Orange nu apar resurse disponibile ptr număr ei, la info cost apare că nu e disponibil serviciul. Cum aflu eu ce resurse are la momentul acesta ?? Am apelat 415 și *115# și nu mă.lasa sa vad nimic. E posibil sa nu aibă date mobile până la prima plata a facturii ?? Nu prea ar fi normal și etic acest lucru. Abonamentul este activ dar nu știu dacă se aplică resursele din abonament, conform contractului. Mulțumesc anticipat.
la 13-01-2023 09:37 AM
Nici *100# nu functioneaza?
la 13-01-2023 10:37 AM
@arsradu: numarul asta nu l-am știut. Ms.
la 13-01-2023 11:21 AM
La contractele noi se recomanda 48 de ore pentru a putea fi "vazut" de sistem.
la 21-02-2023 04:32 PM
La mine se fac 2 sapt de când m-am portat și tot nu îmi apare
la 21-02-2023 04:54 PM
Salutare, @Alesia22maria ! Nu îți apar resursele disponibile in My Orange? Dacă apelezi *100# îți funcționează?
la 21-02-2023 04:59 PM
Funcționează dar când aleg 1, după aia iar 1 sa vad îmi apare mesajul asta
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor