21-02-2023 07:51 AM - editat 21-02-2023 08:15 AM
Am făcut cerere de reziliere telefonic dar și prin e mail .nu mai doresc serviciile de la orange sunt servicii care nu funcționează cum trebuie la ce am plătit la orange nici servicii bune nu am primit .La un abonament full la orange cu 4 abonamente mobil ,antena satelit 4 recevere ,internet ADSL +internet fără fir ,smart stick sa plătești 499 ron fără o reducere de atâția ani .m am portat la digi am plătit telefoanele care le am luat de la Telekom nu de la orange 2600ron .acum aștept sa vad ce suma **beep** mai îmi baga pe ultima factura care a spus ca nu pot rezilia fără sa plătesc ultima factura sa ma mai prindă cu o factura .Data opriri de servicii este 24 02 2023 aștept sa vad ce se întâmplă e posibil sa prelungească zilele la factura sa plătesc mai mult decât factura curenta.
la 21-02-2023 08:00 AM
Răspuns de la cine? Aici e o comunitate a clienților, noi nu îți putem spune cât o să ai de plată. După ce o sa primești ultima factura, poți să spui dacă ai fost suprataxat sau nu. Îți înțeleg nemulțumirea, dar sa nu dramatizăm!
la 21-02-2023 08:34 AM
@AnaionutAlina32: Cu acel internet ADSL cred că ai fost înainte la Telekom, iar acum erai la OROC. Din momentul în care decizia a fost luată, prea multe nu se mai pot face decât procesul portării să-și urmeze cursul cu termenele obișnuite. Pe de altă parte, orice schimbare are un cost, așadar te așteptăm să revii cu detalii despre noua schimbare: a fost spre bine sau dimpotrivă. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor