anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Client de 16 ani la Orange - "Ofertele" "atragatoare" Orange

adrian87n
Cunoscător

Salut, am abonament de 16 ani la Orange, client fidel... yeeeey to me. !!!

Cu un abonament cu resurse de invidiat, o contraoferta. am decis sa imi pastrez oferta intacta, asa cum am primit-o de la Orange.si asa o voi pastra as long as i will want this. 

Ma suna azi o doamna/domnisoara... de la orange, cica e de la Orange. Ok, i-am zis clar inainte de a discuta si de a la lua tu pe mine la intrebari, te iau eu pe tine la intrebari ca sa ma asigur ca INTRADEVAR cu cine vorbesc este de la Orange.. Cate puncte thank you and in cont, care e vechimea mea,,  valoarea ultimelor 4 facturi si suma achitata in avans si le vreau sa imi spui LA VIRGULA !

Si ...cu chiu cu vai.. mi-a dat informatiile, a gresit umpic la plata in avans, valoarea abonamentului, la virgula facturii de exemplu 150, 21, ea a zis 150 lei... ..

Domnisoara/Doamna se numeste U. ANA Maria. (trimis pe email la Orange numele complet)

 sa suni clientul cu temele nefacute, nu stii resursele, nu stii vechime, nu stii valoarea abonamentului si sa vii cu niste afirmatii, de genu... dorim sa va facem o oferta de contract, in acest sens va oferim bla bla bla... info confidential  ......  , clar mult  mai putine resurse, la pret dublu. de exemplu la 12 euro. in loc de 6 cat platesc in prezent.. dau un exemplu. sumele sunt orientative cu scopul de la lega problema. 

I-am transmis domnisoarei ca informativ pentru ea : 

- am 16 ani vechime ca si client Orange Romania

- a gresit la raspunsuri (semnca am dubii intr-o astfel de persoana) ar trebui sa verificati.

- resursele care le am , nu le cunoaste,

- ba mai mult oferta propusa este de departe NEDOCUMENTATA ! NESTUDIATA ! NECONFORMA ! 

IN plus, pana si ofertele de pe siteul orange www.orange.ro/abonamente sunt mai bune si mai avantajoase, decat asa zisa "oferta" nedocumentata corespunzator ce are mai putine resurse si este mai scumpa ca pret, chiar dublu. 

MI-A LASAT UN GUST AMAR CA NU ARE  EXPERIENTA NU STIE SI NU A INTELES DESPRE CE VORBESC .

I-am spus asa: REvino te rog cand ai o oferta in adevaratul sens al cuvantului, ... sau nu mai reveni deloc daca nu poti intocmi o oferta adecvata vechimii, resurselor si valorii abonamentului ACTUAL. 

Refuz o astfel de oferta jignitoare ca ofensa, asa o consider eu personal" , eu asa consider, decar sa suni fara sa cunosti problema ...... mai bine NU SUNA AIUREA !! .. nu de alta , dar te faci de mandra minune !!!! 

 

7 Răspunsuri 7

adrian87n
Cunoscător

eu consider ca inainte sa suni client trebuie sa te documentezi FOOOARTE BINE si sa stii EXACT ce are clientul si cat plateste in prezent, ce ii oferi, si cuvantul OFERTA ce inseamna .😉  este a 3-a oara cand patesc asta la telefon cu un angajat orange. oare de ce ?

adrian87n
Cunoscător

Cei care contacteaza clientii ar trebui sa fie mai profesionisti. 

M-am simtit jignit si ofensat ca dupa 16 ani cine ma suna sa nu stie ce resurse am, cat platesc lunar, sa vina cu o ... asa zisa "oferta" mai scumpa... un gust amar...

faci un excel cu 3 coloane,... o analiza.... 

CLIENT                           ORANGE                       OFERTA CLIENT

RESURSE                           resurse                            propunere

Abonament                        abonament                         oferta abonament

 

analiza simpla... m-am simtit dezamagit. fooooarte  chiar !!! Oare de ce? 

adrian87n
Cunoscător

 

nu exista progres fara studiu, scoala, vointa si experienta .

adrian87n
Cunoscător

SI TOT CE V-AM SCRIS AICI E LA MODUL.... ELEGANT SI DIN RESPECT ... ! 

DanielaH
Moderator

Salut, Adrian!

Este în regulă, nu o să editez această postare, îți respect decizia. Te rog însă să o editezi tu singur astfel încât să respecte Principiile Comunității; mai exact să nu conțină date cu caracter personal, să fie utilă pentru ceilalți membri și să nu conțină comentarii ofensatoare și atac la persoană.

Mulțumesc anticipat.

adrian87n
Cunoscător

am editat postarile , sper ca se incadreaza in princtipiile comunitatii, oricum voi trimite un email catre orange si catre headquarter of Orange, exista loc de imbunatatit acolo unde lipsa  de experinta a unui singur om care in numele Orange suna clientul , jigneste clientul, agentul  nefiind suficient de bine  informat . CRED EU CA ACEST ASPECT TREBUIE TRATAT CU o MULT MAI MULTA GRIJA! CU RESPECT !

adrian87n
Cunoscător

as dori sa stiu si sa ma ajutati sa inteleg urmatoarele aspecte:

ca si client de ce primesc astfel de "oferte" nedocumentate , nestudiate, fara o analiza de date efectuata inainte ?

de ce sunt admise astfel de aspecte din partea Orange Romania ?

- ce masuri se iau ?

- cum se previn astfel de situatii ?

- de ce exista lipsa de experienta vizibila ? 

 

ah si doar cineva in masura sa raspunda rog sa o faca.. cu caut pareri subiective, ci raspuns concret acreditat.