anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Verificare consum resurse abonament

fabytm
Explorator
Ce modalitati de verificare a consumului de resurse incluse au abonatii Orange?
Personal cunosc varianta apelului la *115# (sau *100# si accesarea submeniului Cronos), apel la 415 sau verificarea pe web in My Orange / din aplicatia My Orange.
Mai exista si alte variante?
1 Soluţie acceptată‚

Miha_Z
#StarMember

Eu tot pe astea le știu pentru abonament. Poți suna si la 300 Relații cu clienții si să afli aceste informații.

 

Ca sa concluzionam, poți să afli care este consumul de pe abonamentul tău, câte resurse mai ai disponibile (atât minute, SMS cât şi MB internet) şi dacă ai înregistrat cost suplimentar în luna curentă, cu ajutorul serviciului Cronos. Acest serviciu poate fi consultat prin mai multe modalități:

  • fie din contul My Orange, secțiunea consum și facturi - cronos
  • fie prin apel gratuit la numărul scurt 415 sau a secvenței *115# și vei primi imediat pe telefonul tău o notificare ce va conține informații despre resursele tale
  • sau din aplicaţia My Orange (Android şi iOS) 

 

Dacă ai și cartela PrePay poți încerca la 333 sau *133# sau contul My Orange.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

Miha_Z
#StarMember

Eu tot pe astea le știu pentru abonament. Poți suna si la 300 Relații cu clienții si să afli aceste informații.

 

Ca sa concluzionam, poți să afli care este consumul de pe abonamentul tău, câte resurse mai ai disponibile (atât minute, SMS cât şi MB internet) şi dacă ai înregistrat cost suplimentar în luna curentă, cu ajutorul serviciului Cronos. Acest serviciu poate fi consultat prin mai multe modalități:

  • fie din contul My Orange, secțiunea consum și facturi - cronos
  • fie prin apel gratuit la numărul scurt 415 sau a secvenței *115# și vei primi imediat pe telefonul tău o notificare ce va conține informații despre resursele tale
  • sau din aplicaţia My Orange (Android şi iOS) 

 

Dacă ai și cartela PrePay poți încerca la 333 sau *133# sau contul My Orange.

Ascary
Campion certificat
Da,mai poți apela serviciul clienți în caz că nu dispui de un smartphone,calculator,tableta sau *100# ți se pare inexact

Laura_cio
Senior
Contul meu din My Orange, care este cel mai optim pentru ca îți oferă răspuns de actualitate, *100# -ramura Cronos, *115#, 415 - pentru abonament *100#- Cronos, 333, *133#- pentru cartela

Vio73
#StarMember
My Orange, 415, *115#, etc.

Romeo_
Senior certificat
My Orange si *133# la cartela prepay

Neaplicabil
Pentru dispozitivele iOS se poate vedea consumul direct din sistemul de operare, pentru versiunile recente ale acestuia. Accesati Configurari - Conexiune celulara - Utilizare Serviciu disponibil exclusiv pentru abonatii Orange, nu si pentru PrePay.

Adax
Junior entuziast
Dacă ești la abonament, 300 sau my Orange, cronos, dacă nu ești la abonament 333, my Orange sau *100#

Buna seara all, mă folosesc de acest topic deschis ptr o mica problema. Azi s-a realizat portarea la Orange a fetei mele dar în aplicația My Orange nu apar resurse disponibile ptr număr ei, la info cost apare că nu e disponibil serviciul. Cum aflu eu ce resurse are la momentul acesta ?? Am apelat 415 și *115# și nu mă.lasa sa vad nimic. E posibil sa nu aibă date mobile până la prima plata a facturii ?? Nu prea ar fi normal și etic acest lucru. Abonamentul este activ dar nu știu dacă se aplică resursele din abonament, conform contractului. Mulțumesc anticipat.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Nici *100# nu functioneaza?

Client Orange

@arsradu: numarul asta nu l-am știut. Ms. 

La contractele noi se recomanda 48 de ore pentru a putea fi "vazut" de sistem.

La mine se fac 2 sapt de când m-am portat și tot nu îmi apare

Salutare, @Alesia22maria ! Nu îți apar resursele disponibile in My Orange? Dacă apelezi *100# îți funcționează?

Funcționează dar când aleg 1, după aia iar 1 sa vad îmi apare mesajul asta

Screenshot_20230221_165651_Messages.jpg