
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-06-2019 09:51 PM
Personal cunosc varianta apelului la *115# (sau *100# si accesarea submeniului Cronos), apel la 415 sau verificarea pe web in My Orange / din aplicatia My Orange.
Mai exista si alte variante?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-06-2019 09:54 PM
Eu tot pe astea le știu pentru abonament. Poți suna si la 300 Relații cu clienții si să afli aceste informații.
Ca sa concluzionam, poți să afli care este consumul de pe abonamentul tău, câte resurse mai ai disponibile (atât minute, SMS cât şi MB internet) şi dacă ai înregistrat cost suplimentar în luna curentă, cu ajutorul serviciului Cronos. Acest serviciu poate fi consultat prin mai multe modalități:
- fie din contul My Orange, secțiunea consum și facturi - cronos
- fie prin apel gratuit la numărul scurt 415 sau a secvenței *115# și vei primi imediat pe telefonul tău o notificare ce va conține informații despre resursele tale
- sau din aplicaţia My Orange (Android şi iOS)
Dacă ai și cartela PrePay poți încerca la 333 sau *133# sau contul My Orange.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-06-2019 09:54 PM
Eu tot pe astea le știu pentru abonament. Poți suna si la 300 Relații cu clienții si să afli aceste informații.
Ca sa concluzionam, poți să afli care este consumul de pe abonamentul tău, câte resurse mai ai disponibile (atât minute, SMS cât şi MB internet) şi dacă ai înregistrat cost suplimentar în luna curentă, cu ajutorul serviciului Cronos. Acest serviciu poate fi consultat prin mai multe modalități:
- fie din contul My Orange, secțiunea consum și facturi - cronos
- fie prin apel gratuit la numărul scurt 415 sau a secvenței *115# și vei primi imediat pe telefonul tău o notificare ce va conține informații despre resursele tale
- sau din aplicaţia My Orange (Android şi iOS)
Dacă ai și cartela PrePay poți încerca la 333 sau *133# sau contul My Orange.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-06-2019 10:08 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-06-2019 10:15 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-06-2019 10:53 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-06-2019 01:19 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-06-2019 02:24 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-06-2019 10:45 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-01-2023 08:09 PM
Buna seara all, mă folosesc de acest topic deschis ptr o mica problema. Azi s-a realizat portarea la Orange a fetei mele dar în aplicația My Orange nu apar resurse disponibile ptr număr ei, la info cost apare că nu e disponibil serviciul. Cum aflu eu ce resurse are la momentul acesta ?? Am apelat 415 și *115# și nu mă.lasa sa vad nimic. E posibil sa nu aibă date mobile până la prima plata a facturii ?? Nu prea ar fi normal și etic acest lucru. Abonamentul este activ dar nu știu dacă se aplică resursele din abonament, conform contractului. Mulțumesc anticipat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-01-2023 09:37 AM
Nici *100# nu functioneaza?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-01-2023 10:37 AM
@arsradu: numarul asta nu l-am știut. Ms.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-01-2023 11:21 AM
La contractele noi se recomanda 48 de ore pentru a putea fi "vazut" de sistem.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2023 04:32 PM
La mine se fac 2 sapt de când m-am portat și tot nu îmi apare
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2023 04:54 PM
Salutare, @Alesia22maria ! Nu îți apar resursele disponibile in My Orange? Dacă apelezi *100# îți funcționează?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2023 04:59 PM
Funcționează dar când aleg 1, după aia iar 1 sa vad îmi apare mesajul asta
