la 10-01-2024 11:32 AM
a mia oara cand sesisez aceasta problema.....
Si nu ma trimiteti la CNP ca tehnic voi gestionati totul.
Eu sunt abonat ORANGE.......platesc factura Orange si vreau servicii Orange
Adica vreau acces la factura, la consumuri la bugetul de resurse, la serviciile de roaming, plata prin SMS, acces la beneficii, si toate nebuniile cu care va laudati (doar va laudati) dar la care eu nu am acces.
PLatesc regulat, la timp si integral (uneori si fara sa beneficiez de servicii) sunt instiintat sa platesc (in orb ) sume despre care nu stiu din ce servicii provin.
Tu care citesti asta ai plati 100 e /luna fara sa stii pentru ce?
singurul lucru care ma tine clientul vostru e faptul ca am facut prostia sa achizitionez un abonament pe 24 de luni dar evalez costurile si o sa-mi asum pierderile numai sa scap de voi.
la 10-01-2024 11:44 AM
Salut,
Poți verifica consumurile în aplicația mobilă my Orange sau accesând my Orange pe web (browser).
https://www.orange.ro/help/factura-plati-si-consum/factura-orange
la 10-01-2024 11:59 AM
Salutare!
Factura (simpla sau detaliata) o poti vizualiza oriunde ai internet:
Revenind la nemultumiri: incerca sa detaliezi care este, de fapt, problema. Ai facut sesizare pe pagina de contact? In aproape 5 ani de abonament, nu m-a sunat nimeni sa ma intrebe daca platesc factura inainte de scadenta (sau sa ma intrebe cand platesc). Esti primul pe care il aud de asta.
Incearca sa te linistesti. La nervi nu se rezolva nimic.
la 10-01-2024 12:26 PM
Salutare!
Facturi nu am nici eu de vreo 10-12 ani, pentru că le am in My Orange. Dacă le ai scrise, vin pe bani ( 1 euro lunar).
Restul, dacă le plătești în avans ( și eu o fac dintotdeauna), ține de confortul fiecăruia dintre noi și de faptul că ești conștiincios.
Dacă ai servicii nefuncționale, poți face o sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 10-01-2024 02:15 PM
Liviu, ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta? Ce anume te nemulțumește? La ce servicii nu ai acces?
la 10-01-2024 04:30 PM
Salut,
Singura solutie ramane plangerea la ANPC, doar asa rezolvi situatia.
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor