anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament Busines Mobile Basic 1

STEF2
Începător

In luna noiembrie am dorit sa reziliez contractul cu Orange. Am facut o solicitare si am fost sunat de Cosma A. care mi-a propus sa imi prelungesc abonamentul pentru inca un an si imi reduce valoarea serviciilor de la 14 euro (mobil+fix+net) la 6,5 euro. Am fost incatat pana a venit prima factura in valoare de aproximativ 16 euro fara TVA.

Am incercat sa gasesc problema, Cosma A. nu a raspuns la nici un mail, am sunat de doua ori la nr. 300 fara sa pot rezolva problema. Intr-un final am vazut ca Cosma ma trecut de la Business Mobile 7 Light V2 la Business Mobile Basic 1 (10 min. si sms in toate retelele nationale si 20 mb. trafic de date) fara sa imi comunice acest aspect.

Nu se mai gaseste convorbirea pe care am avut-o cu Cosma, ramane de baza ceea ce am semnat eu, rezilierea contractului este o bataie de joc (trabuie sa platesti toate lunile ramase + 100 euro).

Aveti grija ce semnati si cine va suna de la orange.

4 Răspunsuri 4

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Cand vrei sa-ti cumperi ceva, mergi în magazin fizic sau online si cumperi. Altfel, daca apare vreo pleasca de-asta "prea frumos ca sa fie adevarat", probabil ca e prea frumos sa fie adevarat.

Îmi pare rau de situația prin care treci însă astfel de situații incep sa fie din ce in ce mai frecvente.

Personal nu accept oferte prin telefon.

O plângere la protecția consumatorului nu ar fi fost o idee rea.

Sper că vei găsi o soluție favorabilă într-un final

Vio73
#StarMember

Salutare!

Întotdeauna, dacă am cerut o ofertă prin telefon ( nu am mai făcut-o în ultimii ani), cer să o văd pe email și să îmi dau sau nu acceptul.

Sigur, asta nu scuză cu nimic comportamentul acestui angajat, dar te scutește de multe, foarte multe neplăceri. 

Sigur, ideal ar fi să iei online un abonament sau să îl reprelungești.

Trebuie să depui sesizare scrisă în care să explici ceea ce ne-ai povestit nouă, pentru că nu se poate așa .

Sesizarea o poți depune de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Oricum, poți trece la un abonament un pic mai mare, cu mai multe resurse, dar trebuie cerut asta în aceeași sesizare. 

Și un sfat: explică foarte clar, fără jigniri sau apostrofări situația și cere să ți se ofere altceva. Eu cred că poți reuși!

Succes!

 

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Ești PJ, nu? Am contracte pe firma cu Vodafone mobile (vreo 10) și Telekom date mobile (vreo 20). Nu știu ce negocia șefu cu fiecare, dar, când primeam la tipărit și semnat, le citeam amândoi de-a fir a par. Nu că n-am avea încredere, dar la o renegociere sa ne trezim cu Vodafone ne trimite doi zdrahoni de tehnicieni la poartă să ne instaleze internetul fix. Primisem net Fix garantat de 50 Mbps în banii de mobile. S-a întâmplat să fie în favoarea noastră, dar a fost puțin grăbită întrucât patronul trebuia să plece în câteva zile prin țările calde și avea nevoie de telefon nou.

Data viitoare, verifică înainte să semnezi. E nasol că ai alte clauze, dar astea sunt regulile la PJ. Nu exista ANPC între profesioniști. 

DanUn
Junior

Din propria experienta stiu...contractul trebuie validat printr un link accept sau resping oferta.Ei iti trimit contractul si modificarile negru pe alb..TREBUIE SA FI INSA FOARTE ATENT SA CITESTICU RABDARE FIECARE DETALIU....E drept ca iti trebuie mult timp sa recitesti si sa clarifi ce si cum chiar daca ai SINTEZA LA CONTRACT...Cei de la ofertare iti spun una in scris gasesti alta MARE ATENTIE...recent mi au facut o oferta de prelungire a unor abonamente i.Practic toate erau marite si spunand ca baza ofertare modificata Ex la ei pt Tv +net  porneste de la 9+9 euro redusa prin diferite combinatiii(prelungirea a inca 2abonamente  de tel) de pachete pana la 10 euro

In prezent ei au o oferta promo la parteneri de 6 euro  pt aceleasi servicii...In concluzie cititi contractele nu reflecta intelegerea telefonica nu le semnati...