la 08-01-2024 05:13 PM - editat ultima oară la 09-01-2024 09:22 AM de GeorgianaD
Bună ziua.
am făcut o cerere online de portare de la DIGI la Orange. Mi-a venit numărul temporar , totul bine am ales data de portare ca fiind data de 9 ianuarie. Vineri, în data 5 ianuarie am primit mail ca portarea nu a fost aprobată.
Am primit acest mesaj de la cei de la DIGI “Stimate client, am primit solicitarea dvs de portare pentru numarul xxxx. Acest numar se afla sub perioada contractuala si veti achita taxele pentru rezilierea anticipata. Anulati cererea de portare, alegeti sa ramaneti in reteaua Digi si beneficiati de oferte cu reduceri si telefoane cu avans 0 si 24 de rate. Pentru detalii apeleaza 031.400.7073. Echipa Digi” . Deși în prealabil am fost la DIGI și mi-a confirmat ca pot să fac portarea, la fel și azi. Mi s-a spus ca numărul poate fi portat fără a plăti nimic. Menționez ca numărul este pe numele tatălui meu la DIGI.
cei din shop de la orange mi-au zis să mai încerc online.
acum am primit factura de la orange, dar de ce? Dacă portarea nu s-a făcut? Sau se va face mâine ? Chiar dacă am primit mesajele de mai sus?
multumesc
la 08-01-2024 05:36 PM
Salut,
Rezolva intai problema cu Digi. Daca ai avut parte de reduceri sau ceva in perioada contractuala, e posibil ca operatorul sa-ti ceara despagubiri in caz de reziliere inainte de termen. Deci, rezolva intai problema cu Digi. Orange se pare ca te primeste cu bratele deschise. Ideea e ca momentan Orange te taxeaza pe numarul temporar, iar Digi pe cel vechi. Ceea ce nu e ok deloc.
Cel mai bine, treci numarul pe Prepay Orange. Dupa care, daca vrei neaparat, poti sa-l treci pe abonament (cu toate ca, recomandarea mea ar fi sa-l lasi pe Prepay).
la 08-01-2024 05:38 PM
La DIGI mi s-a spus și astăzi ca nu trebuie sa plătesc absolut nimic la ei. Ca numărul meu poate fi portat pentru ca nu am achiziționat un telefon, caz în care trebuia sa plătesc pentru rezilierea contractului anticipata.
la 08-01-2024 05:40 PM
De acord... Cu toate astea, cei care ti-au respins cererea de portare inteleg ca sunt cei de la Digi. Deci...tot cu ei trebuie clarificat ce si cum.
Da-le un email, spune-le si lor faptul ca nu ar trebui sa platesti nimic in cazul asta, si vezi ce-ti spun. Poate e doar o eroare umana si se poate remedia usor.
la 08-01-2024 05:41 PM
Ok, mulțumesc frumos!
08-01-2024 05:49 PM - editat 08-01-2024 05:50 PM
In caz de ceva, le poti arata si pagina ANCOM de aici unde se mentioneaza foarte clar ca:
[Din partea operatorului donor]
"Nu pot constitui motive de refuz al cererii de portare:
08-01-2024 06:09 PM - editat 08-01-2024 06:19 PM
Apropos. Profita de ocazia creata de acest refuz si asigura-te ca cererea de portare este facuta catre Orange Romania SA, si NU Orange Romania Communications SA (adica fostul Romtelecom/Telekom Fix).
Crede-ma, cele doua NU sunt deloc acelasi lucru. 🙂 Si nu vrei portare in OROC.
Si inca o chestie: NU iti face portare online sau telefonic sunand la 021 9890! Vei ateriza la OROC.
Acel 021....ar trebui sa-ti dea un indiciu. Este prefix de Romtelecom. Numerele de telefon fix Orange incep cu 0374 (de exemplu 0374 300 300 pentru Relatii Clienti).
Deci, cand va fi vorba de portare, mergi intr-un Orange SHOP (nu partener si nu Store!) si asigura-te ca scrie Orange Romania SA pe cererea de portare.
08-01-2024 05:43 PM - editat 08-01-2024 05:45 PM
Nu pot constitui motive de refuz al cererii de portare:
Operatorul donor poate refuza cererea de portare în următoarele condiții:
Încearcă să ei legătură cu Orange și Digi pentru a afla motivul refuzului.
Orange relații clienții 300
Digi: 0314004401
la 08-01-2024 07:03 PM
Salutare!
O intrebare: cine trebuia să fie titular la Orange, tu sau tatăl tău? Una din condițiile portarii este ca titularul să semneze cererea. Același lucru dacă este abonament nou: același titular ca și în "cealaltă" parte.
la 08-01-2024 07:05 PM
Eu trebuia să fiu titularul.
la 08-01-2024 07:13 PM
Cred ca aici e problema. Cineva cere portarea numărului altei persoane.
Recomand ca tatăl tău (sau voi împreună) să mergeți la Digi și să întrebați care este problema. Asta preventiv.
Apoi puteți face din nou portare, dar pe numele tatălui tău și apoi mergeți într-un magazin Orange și îl preiei tu (se numește cedare de contract).
Și cum zicea și @arsradu, asigurați-vă ca rețeaua este Orange. Până la finalizarea achiziției, încă sunt diferențe.
la 08-01-2024 08:36 PM
Salutare!
Și eu cred că tot aia este problema. Adică trebuie să fie aceeași persoană!
Baftă!
la 08-01-2024 07:23 PM - editat ultima oară la 09-01-2024 08:09 AM de DanielaH
Salutari,
Trebuie sa mentionez ca portarea se poate face si pe alt titular, nu neaparat cel care porteaza nr. De exemplu, eu imi pot porta nr. de la reteaua X pe Orange, si noul contract sa fie pe numele vecinului meu Ion. nu pe al meu.
Seara buna.
la 09-01-2024 08:50 AM
Cred că ar fi ideal o detaliere mai amplă a informației.
Eu înteleg de la colegul nostru de comunitate ca tatăl este titular la Digi și portarea a făcut-o el (și aici aș adăuga faptul ca eu înțeleg ca el (colegul) a cerut portarea,) nu titularul de la Digi.
Dacă interpretez corect informația de la tine, tu (titular) faci cererea de portare, dar noul abonat este altul. Presupun ca la semnarea noului abonament se face o cedare de contract ("cesiune"). Deci, da, pașii aceștia sunt foarte plauzibili.
la 09-01-2024 06:54 PM
Salut,
Nu trebuie sa se faca nici un alt act, nu se face cesiune. Se poate face contractul direct pe alta persoana :). Iti dau acum un exemplu intalnit de mine in shop, chiar in urma cu cateva zile, dar cu nume schimbat:
Ion, impreuna cu fratele lui Mihai vin in shop si doresc o portare in Orange. Ion, abonat la competitie, doreste portarea numarului 07XX XXX XXX la Orange, dar pe contul lui Mihai, abonat deja la noi, pentru a primii reducerea Family pe numarul ce urmeaza sa fie portat. Se face cererea de portare pe numele lui Ion, care aduce numarul din alta retea, iar contractul la Orange este facut pe numele lui Mihai. Fara cesiune sau alte acte. Ca si o portare "normala" sa spun asa.
Sper ca te-am lamurit
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor