la 09-08-2025 02:48 PM - editat ultima oară la 12-08-2025 08:37 AM de DanielaH
Am efectuat plata pentru reîncărcare pe 8 august, banii au fost luați din cont (brd), insa nici pana acum, 9 august, nu am primit serviciile.
09-08-2025 03:33 PM - editat 09-08-2025 03:34 PM
Salutare!
Probabil că nu a intrat plata în contul Orange. Cel mai bine era să plătești din My Orange, pentru că activarea era instant!
Poți lua legătura cu banca la numărul *22622 pentru a clarifica situația respectivă!
Baftă!
la 09-08-2025 03:35 PM
Am realizat plata prin aplicația My Orange, ce de obicei =/
la 09-08-2025 04:19 PM
Atunci scrie-le din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Sper să reușești!
la 11-08-2025 11:02 AM
@lvanilia, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 11-08-2025 10:07 PM
Am rezolvat! Mulțumesc mult
la 12-08-2025 08:38 AM
Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor