anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] plata efectuata, servicii absente

lvanilia
Junior

Am efectuat plata pentru reîncărcare pe 8 august, banii au fost luați din cont (brd), insa nici pana acum, 9 august, nu am primit serviciile. 

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember

Salutare!

Probabil că nu a intrat plata în contul Orange. Cel mai bine era să plătești din My Orange, pentru că activarea era instant!

Poți lua legătura cu banca la numărul *22622 pentru a clarifica situația respectivă!

Baftă!

Am realizat plata prin aplicația My Orange, ce de obicei =/

Atunci scrie-le din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Sper să reușești!

DanielaH
Moderator

@lvanilia, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Am rezolvat! Mulțumesc mult

Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.