01-11-2022 11:27 AM - editat 01-11-2022 11:30 AM
Orange s-a trezit ca e cazul sa mareasca tarifele din nou pentru clientii sai, inclusiv celor aflati in perioada contractuala, cum sunt si eu. Este prima oara cand patesc asa ceva din partea ORO si vad ca preluati tot mai mult din ''comportamentul'' mizerabil al Telekomului, ex Romtelecom.
Ca au crescut taxele si alte cheltuieli inteleg, dar voi intelegeti ca salariile clientilor nu au crescut? Si de ce intotdeauna se scumpesc doar abonamentele celor care deja sunt clienti, in timp ce ofertele de pe site raman la fel? Acelea nu sunt impactate de scumpiri? Sau le veti mari abonamentele dupa ce momiti clientii?
De ce trimiteti un simplu mesaj de modificare al tarifelor pe facturi, in jos paginii, fara notificari in prealabil care sa indice clar ce urmeaza sa faceti? Nu e legal!
Eu sper sa treaca cat mai multi in continuare la Digi Mobil, chit ca performantele nu sunt aceleasi, sunt singurii din tara care sunt mereu corecti si onesti cu clientii lor, care nu maresc tarifele dupa cum le taie capul si care nu vin cu vrajeli corporatiste.
Mai ales partea bolduita as vrea sa vad daca are cineva energia si onestitatea sa-mi raspunda, din cadrul Orange. Sa raspunda inteligentii care iau deciziile astea.
Nu o sa imi mai pierd timpul pe gratis sa mai postez pe aici pentru ca nu meritati. Nici voi, nici alte companii. Timpul inseamna bani.
la 02-11-2022 08:21 AM
Man stii cum se spune "nu pune toate oole intr un cos" 🙂
de a lungul timpului rds-rcs a tras de mine sa fac fidelizari cu diferite promotii dar eu am refuzat sa ma "fidelizez" ca sa fiu "liber de contract" si oricand sa pot pleca fara sa platesc beneficiile acordate - la fel a facut si Orange , am fost sunat de nenumarate ori sa vin cu toate serviciile la ei dar am refuzat pentru o reducere de 6 luni sau un televizor bonus etc ...
la 02-11-2022 08:41 AM
Da @mihai_13 , de aceea e de preferat un operator stabil unuia care merge pe varianta fidelizărilor din dragoste până te transformă într-un client dependent de serviciile oferite, arătându-ți ce înseamnă monopol. Nu pot să nu fac o paralelă tristă cu vecinii moldoveni dependenți energetic de o singură sursă, iar acum în prag de iarnă se văd în scenariul trist: înghețat pe întuneric.
Ceea ce face Orange cu acele ”fidelizări” este o lipsă de fair-play tipică angajatorului care pentru un bilet la meci îți mai pune în cârcă activități cât să nu poți duce. În cazul Orange, pentru o ”fidelizare” nesemnificativă plătești cât să îți amintești, iar next time să nu greșești, la beneficii când poftești.
la 02-11-2022 08:50 AM
apropo de Republica "Basarabia" imi este pot sa zic mila de ei , tara traieste si functioneaza pur si simplu din ajutoarele primite de la Romania si UE fara ele ar da faliment in bratele rusiei ...
la 07-11-2022 08:19 PM
Ei marșează pe ideea să ai serviciile integrate pe o singură factură, mai bine sparte in bucăți decat să fie monopol, cum a avut romtelecom in anii 90.
la 02-11-2022 03:38 PM
Pai tocmai asta e problema, mărirea de 1 euro se aplică per fiecare serviciu in parte. În cazul tău: 5 servicii X 1 euro = 5 euro majorare, începând cu luna decembrie.
la 27-12-2022 11:21 AM
Din păcate așa este.. eu am 4 servicii și factura mi-a fost mărită cu 4 EUR. Lăsat un mesaj pe Djingo și am fost sunată pentru ofertare. Am fost contactată și s-a redus abonamentul cu 4 eur. Personal nu cred că m-aș fi agitat dacă măreau cu doar 1 eur pentru toate serviciile pe care le am
la 01-11-2022 09:58 PM
mai bine decat prost si scump. daca ma intrebai acum vreo 2 luni eram de acord cu tine.
la 27-12-2022 08:57 AM
idee e ca modifica ABUZIV contractul semnat valid, in perioada contractuala unilateral fara acordul meu. Ii ard cu petitii, OPC, apoi instanta, sa stau moca vreun an la ei.
01-11-2022 07:28 PM - editat 01-11-2022 07:28 PM
Scumpirea este de cate 1 euro per numar, deci daca ai 5 abonamente ai 5 euro scumpire in total, pentru ca ai 1 euro per linie.
la 01-11-2022 07:36 PM
Yoxo scrie pe mine, dacă li se părea puțin o factura de aproape 300 lei de luna viitoare voi plăti sub 100 lei 🙂 bravo orange 🙂
la 01-11-2022 08:19 PM - editat ultima oară la 07-11-2022 11:20 AM de DanielaH
"Yoxo scrie pe mine": Da, ar fi ok, dar ce te faci cu facturarea care uită să debiteze ... cardul, ce te faci cu perioada de grație care expiră...de pe-o zi pe alta, ce faci cu schimbările uneori inevitabile care nu vor să se schimbe (email, card) și te trezești cu numărul la check-out, ce faci cu servisarea....indisponibilă când ți-e nevoia mai mare, când vrei un sfat și online-ul se face că n-aude iar offline-ul îți dă din umeri și te trimite la un ecran cu taste.... și câte și mai câte se pot spune despre acest "proiect" încă la pubertate ....😅😅😅😅😅😅
În caz că nu știați, pu-ber-ta-te este un cuvânt interzis în vocabularul Orange. Să înțeleg că aici suntem cu toții fffoarte maturi.🤔🤔🤔
01-11-2022 08:33 PM - editat 01-11-2022 08:34 PM
Tata are un numar de yoxo si nu a intampinat nici o problema intr-un an de zile de cand are acest abonament, daca prin absurd voi intampina probleme pe yoxo atunci raman cu prepay.
la 01-11-2022 10:01 PM
omule eu cred ca ai preturi preferentiale la orange ca prea le gasesti scuze.
la 07-11-2022 11:23 AM
@FLo1, nu mai e "interzis" 😀, l-am scos din blacklist 😀
la 01-11-2022 09:14 PM
Buna seara ...am primit și eu notificare de mărire preț abonament ....dețin un abonament in care am inclus televiziune ,internet și telefonie fixa...eu cat voi plati in plus 1 euro sau 3 pentru fiecare serviciu ?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor