Din luna Noiembrie mi s-a dublat abonamentul. Cum este posibil?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-01-2023 04:47 PM - editat ultima oară la 11-01-2023 04:49 PM de DanielaH
Din luna Noiembrie mi s-a dublat abonamentul. Cum este posibil?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-01-2023 04:52 PM
Salutare, @Madalina4
Ai avut cumva vreo reducere aplicata pana acum? Ma gandesc ca daca s-a dublat, poate ca a expirat acea reducere.
Chiar daca s-au scumpit abonamentele cu cate un euro/ serviciu, tot nu se ajungea la dublarea pretului...
Pe factura nu e nimic mentionat in plus fata de facturile anterioare?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-01-2023 05:05 PM
Bună@ Mădălina,
Poate ai avut Netflix gratuit un an și nu l-ai dezactivat, iar după un an, îti vine pe bani. De asemenea, sunt abonamente care în primul an au fost la jumătate de preț sau pot fi alte chestii de genul. Urmăreste la detalii factură de unde provin acestea și te lămurești relativ repede!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-01-2023 05:30 PM
Buna Madalina,
Verifica urmatoarele aspecte pe facturile precedente:
1. costul serviciilor
2. reduceri aplicate
3. cost suplimentar
In general, cel putin una dintre lucrurile de mai sus ar putea sa cauzeze o factura mai mare.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-01-2023 09:26 PM
Compară factura din noiembrie cu cea anterioară și vezi diferențele de costuri și de servicii.
Noi suntem tot clienți Orange și nu putem sa vedem ce e pe contul tău. Doar daca ne pui poze cu factura mărită și cea anterioară, ștergând detalii personale (adresa, număr de telefon), putem vedea diferențele și să îți dăm o explicație logică.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-01-2023 11:21 AM
A trecut noiembrie, a trecut decembrie si acum suntem (aproape) la jumatatea lui ianuarie. Noi, comunitatea, nu te putem ajuta decat cu sfatul sa verifici ultimile 4 facturi emise (octombrie-ianuarie) si sa vezi daca reducerile primite au ajuns la scadenta (adica ai avut reduceri de 6-12-24 luni).
