01-11-2022 11:27 AM - editat 01-11-2022 11:30 AM
Orange s-a trezit ca e cazul sa mareasca tarifele din nou pentru clientii sai, inclusiv celor aflati in perioada contractuala, cum sunt si eu. Este prima oara cand patesc asa ceva din partea ORO si vad ca preluati tot mai mult din ''comportamentul'' mizerabil al Telekomului, ex Romtelecom.
Ca au crescut taxele si alte cheltuieli inteleg, dar voi intelegeti ca salariile clientilor nu au crescut? Si de ce intotdeauna se scumpesc doar abonamentele celor care deja sunt clienti, in timp ce ofertele de pe site raman la fel? Acelea nu sunt impactate de scumpiri? Sau le veti mari abonamentele dupa ce momiti clientii?
De ce trimiteti un simplu mesaj de modificare al tarifelor pe facturi, in jos paginii, fara notificari in prealabil care sa indice clar ce urmeaza sa faceti? Nu e legal!
Eu sper sa treaca cat mai multi in continuare la Digi Mobil, chit ca performantele nu sunt aceleasi, sunt singurii din tara care sunt mereu corecti si onesti cu clientii lor, care nu maresc tarifele dupa cum le taie capul si care nu vin cu vrajeli corporatiste.
Mai ales partea bolduita as vrea sa vad daca are cineva energia si onestitatea sa-mi raspunda, din cadrul Orange. Sa raspunda inteligentii care iau deciziile astea.
Nu o sa imi mai pierd timpul pe gratis sa mai postez pe aici pentru ca nu meritati. Nici voi, nici alte companii. Timpul inseamna bani.
la 01-11-2022 11:34 AM
Ce te face sa crezi ca digi mobil nu vor mari tarifele și ei? E o chestiune de timp, cel târziu anul viitor vor mari și ei. Oriunde am merge nu scapam de scumpiri.
la 01-11-2022 11:45 AM
Te rog sa-mi comunici cand au fost ultimele mariri de tarife la Digi si de cate ori. De asemenea, inclusiv care este costul mediu al serviciilor lor.
Ca sa nu mai zic ca serviciile fixe sunt facturate in lei, nu in euro.
la 01-11-2022 05:30 PM
Pentru că #1 poate să ignore provincia, pentru că nu le pasă, pentru că sunt lingușitori și experți în periajul sentimental (compară mesajele #1 și ai să vezi că acțiunea firmei și feelingul garantat sunt la 180⁰), pentru că ei pot "inventa" "cursul BNR" la scor de bancă (cu 15-20% mai mare), pentru că infuzia clienților din Telekom trebuie triată, completând gloata care va părăsi rețeaua #1 în urma acestor "jocuri" de culise, pentru că doar așa îți pot reseta contorul de vechime abonament prin decizia "ta" de a alege altceva, pentru că Digi nu este pentru toți la fel raportat la semnalul național: unde se poate e o alternativă excelentă, altfel până și Vodafone are alternative mai convenabile atât abonament cât și prepay, atât național cât și roaming.
@Anonim: Dâmbovița nu e Someș, dar mereu pare să înoate mai multă inteligență acolo doar pentru că deciziile din provincie nu contează.
@Anonim: Așa cum crezi despre acel "1 euro", a acționat Orange știind că nu te va deranja. Tot la fel a modificat prepayul lunar la 28 de zile, doar să mai câștige o lună într-un an, iar #1 să-și primească al 13-lea salar aka prima de Crăciun.
la 01-11-2022 11:50 AM
Am avut digi și nu este o rețea pe care te poți baza cel puțin pe partea de mobil, am avut 2 ani digi mobil și cât dai atata face, internetul avea o viteza execrabila în centrul Constanței deci în ditamai orașul, chiar am regretat cei 2 ani stați la ei. De semnal numai zic, bine nici o rețea nu e perfecta dar digi este cea mai slaba calitativ. Dacă nu au avut mărire de tarife pana acum nu înseamnă că nu vor mari niciodată. Am avut abonament la absolut toate companiile și de orange sunt cel mai mulțumit nu o sa fug pt 1 euro în plus. Dar fiecare procedează cum vrea
la 01-11-2022 09:53 PM
"Dacă nu au avut mărire de tarife pana acum nu înseamnă că nu vor mari niciodată." cred ca omiti ce e mai inportant "NU AU AVUT" maine poate vine apocalipsa
01-11-2022 11:52 AM - editat 01-11-2022 11:52 AM
Este vorba de faptul ca marirea nu se aplica pentru toti clientii in mod corect si egal. Asta pe langa celelalte aspecte. Sa se mareasca tarifele pentru toti, inclusiv cele de pe site, nu doar pentru clientii actuali. Sau situatia dificila e cu stelute? Sa trimiti un mesaj aruncat in josul facturii fara alte notificari ti se pare ok? Stii cati clienti nu au idee de modificarea tarifelor? O gramada!
la 05-11-2022 02:34 AM
Ai dreptate. Eu am aflat intamplator cand am descarcat de curiozitate ultima factura. Mesajul de marire nu este in emailul lunar pe care il primesc.
Si ca sa puna sare pe rana. Acum abonamentul meu de 15€ este la jumatate de pret de black friday. Si nu pot sa fac mare lucru din moment ce am facut ultima modificare acum 4 luni. Dupa 4 luni de la ultima modificare primesc in mod insesizabil o frumoasa marire unilaterala de 1€ descoperita intamplator. Am mai inchis 2 abonamente pe care le aveam si acum sa vad daca pot sa fac ceva cu cel de voce ramas. Nu as vrea sa il.inchid din moment ce sunt de 15 ani la ei.. dsr daca asa inteleg ei loialitatea...
Oricum, este ciudat sa ai abonament de 15 si sa platesti 16€ cand el este acum oferit la reducere, 7.5€, pentru abonatii noi...
Nu am avut probleme cu orange dar asta imi lasa un gust amar..
la 26-12-2022 02:22 AM
Din acelasi motiv am inchis 2 abonamente la ei, ptr acel euro in plus. Si nu suma e problema, ci principiu. Primesc mailuri cu toate aberatiile de la ei dar cand e vorba de majorare unilaterala este scris undeva in subsolul facturii pe care nu o citesc niciodata. Urmeaza al 3 lea abonament de inchis.
cel mai jenant este modul in care a fost so,utionsta problema, raspunsul operatorilor: “a fost mentionat in factura, asta e, nu ave, ce face”. Dupa aprox 15 ani renunt total la reteaua asta. Suna si sunt lingusitori doar cand se apropie perioada de expirare abonament sau inchidere a lui in cazul meu. Atunci iti ofera marea cu sarea.
si la inchidere au tot felul de tertipuri doar sa mai prelungeasca cu 1 luna inevitabilul.
pacat de calitatea retelei si a netului ca oamenii sunt praf.
la 26-12-2022 08:58 AM
Eu după 13 ani am renunțat la ei ,tot asa ma amânat cu închiderea câteva luni ...😊
la 01-11-2022 01:21 PM
Eu am 5 servicii de la ei sper sa nu le crească pe toate, dacă creste 1 singur e ok dar dacă cresc toate 5 atunci voi trece abonamentele de voce pe prepay 🙂
la 01-11-2022 01:27 PM
Hai sa-ti spun ceva. Eu lucrez pentru un operator strain. Stii cum se lucreaza in afara tarii? Cu respect maxim fata de clienti si orice modificare trebuie adusa la cunostiinta clientului si trebuie aprobata de acesta. Stai cu el pana citeste si intelege tot, de fiecare data. Nu accepta, nu se modifica nimic!
Angajatii nu pot oricum sa modifice nimic in sistem, iar cand sunt operatiuni care necesita asta din varii motive oricum tot clientul trebuie sa isi dea acceptul initial. Si nu verbal si atat.
Romanii au fost si sunt mereu bataia de joc a tuturor companiilor pentru ca se lasa calcati in picioare si pleaca capul la orice problema.
la 01-11-2022 09:55 PM
amin 🙂
la 01-11-2022 01:24 PM
locuim intr o tara libera , fiecare este liber sa aleaga ce vrea in functie de cat produce , inteleg ce zici ca nu este corect ca un client vechi sa nu aibe beneficiile unuia nou dar politica fimei nu o facem noi o face o echipa de manageri care vor sa faca profit - interesant ar fi sa te gandesti "tu" daca ai fi in echipa de manageri Orange sa zici ca nu mai vrei profit 🙂 pentru firma la care lucrezi
oricum eu personal nu am sa plec pentru 1 euro la "mult prost si ieftin (rds-rcs)"
la 01-11-2022 07:05 PM
Dacă ai avea 5 servicii ca mine și creșterea ar fi de 5 euro ai mai sta? :))) asa dacă ar creste prețul la un singur serviciu nu as pleca pt 1 euro dar pt 5 euro în plus clar bye
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor