Nu ești singurul care nu a primit notificări pe nici un canal, cu toate că mulți menționează că sigur ai primit, știu ei mai bine. Am verificat ultimele 3 facturi și nu scrie nimic pe vreuna. Nu tu mail, nu tu SMS cu notificare. Am făcut plângere la ...
Da, mai nou cica suna ca sa vina cu o solutie. Dau beep, efectiv suna telefonul 1 secunda si chiar daca apuci sa raspunzi inchid. Este jenant ca o companiei sa se preteze la asa ceva, indiferent de domeniul de activitate.
Lasa ca la cartela au anuntat mai noi ca luna va avea 21 zile, nu 30 ca pana acum. Practic la 2 luni trebuie sa incarci de 3 ori. Se mira cum sa mai fure clientii.
Realizezi ca pt marea majoritate problema nu este euro acela ci principiul in sine? Adică faptul ca majorarea s-a făcut mai pe sustache așa. Eu nu am primit nici sms nici nu scrie pe vreo factura. Poate unii au primit o astfel de notificare dar sa fi...