anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange mareste abonamentele din nou - 2022

Anonim
Neaplicabil

Orange s-a trezit ca e cazul sa mareasca tarifele din nou pentru clientii sai, inclusiv celor aflati in perioada contractuala, cum sunt si eu. Este prima oara cand patesc asa ceva din partea ORO si vad ca preluati tot mai mult din ''comportamentul'' mizerabil al Telekomului, ex Romtelecom.

 

Ca au crescut taxele si alte cheltuieli inteleg, dar voi intelegeti ca salariile clientilor nu au crescut? Si de ce intotdeauna se scumpesc doar abonamentele celor care deja sunt clienti, in timp ce ofertele de pe site raman la fel? Acelea nu sunt impactate de scumpiri? Sau le veti mari abonamentele dupa ce momiti clientii?

De ce trimiteti un simplu mesaj de modificare al tarifelor pe facturi, in jos paginii, fara notificari in prealabil care sa indice clar ce urmeaza sa faceti? Nu e legal!

Eu sper sa treaca cat mai multi in continuare la Digi Mobil, chit ca performantele nu sunt aceleasi, sunt singurii din tara care sunt mereu corecti si onesti cu clientii lor, care nu maresc tarifele dupa cum le taie capul si care nu vin cu vrajeli corporatiste.

Mai ales partea bolduita as vrea sa vad daca are cineva energia si onestitatea sa-mi raspunda, din cadrul Orange. Sa raspunda inteligentii care iau deciziile astea.

Nu o sa imi mai pierd timpul pe gratis sa mai postez pe aici pentru ca nu meritati. Nici voi, nici alte companii. Timpul inseamna bani.

 

78 Răspunsuri 78

Si asta ma ajuta cum mai exact? Pe mine si pe cei care se vor trezi cu marirea daca nu verifica lunar factura?

Eu am aflat intamplator. Am vrut sa ii arat ceva sotiei pe factura si am vazut norificarea. Pe mail nu am primit nimic si nici nu am fost sunat. Dar m-au sunat de 10 ori in ultimele 3 luni pt abonament de net si tv fix...

Deci.. pe scurt. Mie nu imi pasa ce costuri au si ce trebuie sa faca. Pot sa taie si ei din profit ca nu este ceva sfant sau mai stiu eu ce, daca vor sa isi tina clientii.

In ceea ce ma priveste, am ramas cu un gust amar din moment ce am reinoit contractele acum 4 luni si acum, unilateral, sunt informat de marire cu 1€ a abonamentelor. Si ca treaba sa fie treaba, abonamentul meu este acum la jumatate de pret, oferta pentru clienti noi... Deci clientii noi iau la jumatate de pret iar clientul cu 15 ani de vechime primeste un bonus de 1€ de plata si 20 GB net la un abonament cu net nelimitat...

Eu zic ca au venit niste idei razlete si or sa piarda clienti. 

Nu pentru ca maresc cu 1€ ci pentru modul in care o fac si cum se pozitioneaza. Cum ziceau si altii.. ei maresc pretul la a obonamente cand competitorii sunt pe val cu ofertele...

mihai_13
Maestru

nu stiu ce faceti voi si cum faceti 🙂   dar

-  mi e personal  NU   mi sa blocat my orange sau site orange sau  am platit de doua ori factura sau am platit de 10 ori o incarcare prepay sau nu mi a raspuns operatorul sau am stat 3 luni fara semnal sau am ramas fara date sau fara semnal gsm  , cand am facut fidelizare si am cumparat  S20FE5G am platit 1113 lei in rate plus 6 luni netflix gratis plus un incarcator  wifi  - pot sa zic ca nu am avut problemele voastre niciodata   !  oare de ce ?    si nu sunt angajat la portocala ... v ati gandit vreodata ca se poate sa  fi gresiti si voi cand "manevrati' Orange ... 

apropo mi e  "inca nu mi sa modificat abonamentul (am verificat acum)

 

Verifica factura. Din ce am inteles de la relatii cu clientii pana in decembrie ar trebui sa primeasca toata lumea.

bisercamoisici
Începător

Buna ziua, am primit o notificare de la Dvs. cu majorarea tarifului la abonament. Intru-cat detin mai multe produse de la orange vreau sa renunt la unele dintre ele cum ar fi : televiziune (GOOGLE CHROMECAST) si telefonie mobila (0711******), si sa pastrez numai INTERNETUL (ZTE  MF283U). Doresc sa renunt la cele doua produse intru-cat nu mai am posibilitatea sa platesc peste pretul actual. Multumesc pentru intelegere. Am rugamintea sa imi raspundeti ca stiu ce am de facut. Cu stima si respect.  

Depune solicitare de reziliere prin apel la 300 sau din contul My Orange la sectiunea chat. 

Razvan
#StarMember

Soacra a primit înștiințare de majorare a abonamentului, de la fun 10 la 11 euro. In loc de 10 euro va incasa 6 euro, o să treacă pe prepay. Genial marketing, cu cât reziliază mai multi multi, cu atât data viitoare se vor gandi de 2x să majoreze in masă. 

paulradumacarie
Junior entuziast

Mereu clientii noi sau cei care se porteaza din alta retea, vor primi beneficii mai bune. Cei care au 10-15 ani in retea, le vor fi marite si mai mult. abonamentele. :)))

Lord_Paul
Junior entuziast

Salutare! Eu am fost client Yoxo din octombrie 2021, apoi la sfârșitul lui iunie, anul acesta am trecut la Smart Plus 15 de la Orange. Pe data de 7 a fiecărei luni, mi se emiteau facturile Orange. Mă gândeam că, fiind client mai nou în rețea, nu voi primi înștiințare de majorare a serviciilor cu 1 euro. Așadar, ieri la emiterea facturii am constatat că la subsol era notificarea Orange despre mărirea serviciilor. în câteva momente am luat hotărârea de a mă reîntoarce la Yoxo cu același număr cu care am venit din Yoxo în Orange. Din ce am auzit, Yoxo ar oferi, mai nou, acces la 5G după 10 noiembrie. Probabil că și la Yoxo vor fi ceva modificări în oferte și prețuri, dar, rămâne de văzut. 

Vasile3
Junior

Da au marit abonamentele , ultimele doua facturi sunt Mari si nu le platesc si ma u dat pe mana recuperatorilor de la credit express,sunt niste neseriosi.

bogdanonut
Junior

dezamagitor e putin spus......In Ianuarie fac 17 ani la ei si pacat ca doar ce am reinnoit abonamentele. Si poate ca nu suma in sine este cea mai deranjanta, decat modeul penibil de instiintare, aproape ca nu se face observat. Doar dupa ce te trezesti cu o factura mai mare iti dai seama ca ceva e in neregula, iar dupa ce citesti putin, afli de fapt de grozavie. Problema este ca pe factura apare acelasi abonament ca si valoare, Fun 12 .....care conform celor spuse nu ar mai trebui sa se numeasca Fun 12, pentru ca acum e 13 euro. Iar aici intervine problema, si reclama.....unde e  mincinoasa, ca baietii inca prezinta niste servicii la niste preturi care de fapt sunt mai mari. E o treaba pe la spate pentru romani, despre asta e vorba, daca era pe fata si modificau preturile pe site si in facturi conform celor declarate de ei. Practic 12 euro la ei fac 13 euro. Ca sa nu mai vorbim si de noul curs calculat la ING. Bine.....cand de fapt nu ar trebui sa vorbim despre niciun curs......avand in vedere ca suntem singura tara din UE, din zona nonEuro, care platim preturi pentru bunuri si servicii in euro. Dacia vinde in Bulgaria, Ungaria etc in banii tarii respective, in timp ce la romanasi le vinde in EURO..... Treaba asta miroase a ilegal, insa in Romania nu prea are cineva sa i deranjeze pe baietii care fac bani multi pe spinarea la prostani. Unde este ANPC ul??? Oricum nu ramane asa, eu bani pentru prostie nu dau, si 1 ban sa fie vorba, nu 1 euro. Rusine Orange.......cu treaba asta sa nu iesiti pe minus la final, dupa ce se supara lumea. Ati fost seriosi.....pana acum se pare.

bogdanonut
Junior

Solutia e doar una. Cat mai multe plangeri catre ANPC, care doarme in papuci roz cu puf. Daca toti cei nemultumiti aici si nu doar aici, ar inainta o plangere catre ANPC inainte de a se plange fara folos, poate ca am reusi sa schimbam ceva si sa nu mai fim asa pedepsiti de catre acesti colosi straini care se cred dumnezei pe pamant in tara noastra. Imi aduc aminte si de E.oN, care dupa ce anul trecut cam pe vremea aceasta avea mare oferta....Black Friday cica, anul acesta, prin vara cred, trimite de asemenea notificari ca nu mai poate mentine preturile actuale pentru ca whatever...... Aceste firme au stocuri, atunci cand fac niste oferte, ofertele acestea sunt pentru stocurile existente deja, in cazul Orange pe o strategie gandita in trecut pentru o perioada de 2 3 5 ani etc.....nu are nicio treaba cu faptul ca s-a scumpit una alta...... s-a scumpit ok, scumpesti si tu de acum incolo. La fel si cu Orange......nu poti sa le bagi pe gat oamenilor 1 euro / serviciu pentru ca vrajeli......iar tu pe site sa faci in continuare reclama si oferte cu preturi de acum 100 de ani. Nicaieri in lume nu exista asa ceva.....decat la noi, aici unde padurile noastre pleaca in Austria in timp ce tot ei ne zic ca nu e voie cu noi in Schengen. E doar o lume perversa, multa vrajeala si bani multi pe spatele la prostani. Ce ar fi ca si noi cand mergem maine la munca sa dam un e-mail catre angajator ca avand in vedere ca s-au dublat toate la pret, incepand cu luna viitoare sa ne dubleze salariul. Aceasta notificare este o mare mizerie, un mare abuz, motiv pentru care incepand de acum si Orange intra in randul companiilor cu dublu standard aplicate noua. Inca sper ca ANPC sa se autosesizeze, insa pentru aceasta este nevoie si de ajutorul nostru. Stiu cazuri cu persoane pentru care s-a renuntat la aceasta notificare dupa insistente, iar acest lucru este de asemenea nedrept. Pentru ca nu ar trebui, asa cum ai spus si tu, sa ne pierdem timpul sa rezolvam ceva care nici macar nu ar fi trebuit sa se intample. Unii spun ca bun si.....renunti la servicii. Ok, renunti, insa unii clienti au abonamente luate impreuna cu telefoane/ tablete sau etc., unii dintre acestia sunt oameni mai in varsta, pacaliti de mirajul ofertelor, oameni care nu se mai descurca cu banii, iar renuntarea la un altfel de contract atrage alte costuri. Pur si simplu contractele semnate de clienti nu au nicio valoare, cum bine scria altcineva, de unde stim noi ca Orange nu vine peste 2 luni si spune inca 1 euro.....si tot asa. Asadar nu este despre 1 euro, ci despre abuzuri, si doar noi putem sa schimbam asta, daca suntem uniti si reclamam aceste mizerii. RUSINE ORANGE!!!

Ca sa nu mai vorbim de faptul ca unii spun ca e mai ieftin in Romania ca bla bla......vise nene.....a fost candva, acum nu mai stau lucrurile chiar asa, ca sa nu mai vorbim ca suntem cam singura tara din UE din zona nonEuro care platim preturi pentru bunuri si servicii in euro si nu in moneda nationala. De ce? Intrati pe site-ul Dacia, si o sa vedeti ca Romania e singura tara din zona nonEuro care are preturi afisate in euro pe site si nu in moneda nationala. Nu de altfel Orange, acum am intrat spre exemplu pe Orange Polonia, care ce sa vezi, are preturi afisate in PLN, si nu in Euro, iar cel mai ieftin abonament este 55PLN, adica 11,72 EUR calculati astazi pentru care ai atentie, 5G si 9.5 GB internet in roming UE. Whaaat? Da da. Orange Spania de asemenea, cel mai ieftin abonament 12.4 Euro, redus la 10 euro pt. primele 12 luni, tot cu 5G tot...... Iar daca ne ducem mai departe.....intrati pe Lidl Germania spre exemplu, si comparati preturile cu Lidl Romania, apoi comparati salariile, si la final sa va intrebati de ce nu iese romanul in strada, cat mai poate suporta. E doar vina noastra!

Anakin81
Începător

Și mie mi-au marit de la 70 de lei (pachet unic, semnat pentru 2 ani) la 85 de lei, cu același servicii!! Am cerut daca era posibil de a schimba 1 canal pe care nu îl văd niciodată, cu altu care ar fi mai interesant pentru mine, și nici asta a fost posibil, decât cu trecerea la un alt tip de abonament (mai scump, evident). Mi-au sunat sute de ori pentru a propune unn pachet nou, noi servicii etc. IAR "nu" pentru mărirea prețului că abonat... Doar câteva rânduri scrise mai jos pe SMS și factura, cred că Protecția Consumatorilor ar trebui sa se baga in seama. Abia aștept să se termine contractul cu ei și o să plec la un alt operator. Rușine totala!!! Zero respect față de clienții.

SRP
Începător

le-am trimis doua petitii, sdaca nu raspund in 30 de zile le fac si la OPC, apoi in instanta. De drag, asa, am chet sa-i agit, am 10 abonamente. Nerusinati, cum modifica ei niste contracte valide in derulare. Dupa ce expira n-au decat sa faca ce vor, daca le inghit mizeriile .

Boo80
Junior entuziast

Astazi am vazut ca si ultimul abonament ramas la Orange, inca in vigoare dar nefolosit de mine, doar platit, a fost majorat cu 1 euro. Nu imi mai bat capul cu ei ca oricum sunt "alesi" pe spranceana, am trimis plangere la ANPC direct, macar sa le faca un control si poate o amenda. Nu e cine stoe ce ptr ei, dar macar sa fie mai mare decat cei cativa euro furati de la mine.

user_18765363
Începător

Am contractat Net+TV pe 2 ai 35 de lei - semnat in Mai. In Noiembrie mi-au facturat 56 lei. Motivand cresteri de costuri si nevoia de reajustare a contractului. Am optiunea sa renunt bilateral la contract fara costuri suplimentare sau sa im reduca cu 1 euro o majorare de pe unul dintre cele doua servicii. Pe casa scarii inca umbla reprezentanti Orange cu flyere de oferte de la 11lei. Eu fiind client existent nu ma calific in oferta.    
Si nu imi pare legala o astfel de practica de marketing.