la 10-12-2022 10:30 AM
In cat timp de la reziliere abonament si trecere la cartela Pre Pay sunt active serviciile la cartela?
Am achitat o taxa administrativa de 25 lei pentru trecerea la cartela,taxa de care nu am fost instiintata anterior ca trebuie platita,
Am primit doar un email care precizeaza ca in cateva minute de la inchidere abonament, pe cartela SIM vor fi disponibile serviciile Pre Pay, si faptul ca pe cartela voi avea un credit initial de 5 euro,care se va regasi pe o factura ulterioara.
Au trecut 4zile,nu cateva minute si tot fara servicii pe cartela am ramas.
La sesizare ca de obicei nici-un raspuns
Pentru cei nemultumiti de cresterea tarifului la abonamente,se poate rezilia abonamentul din acest motiv.
Rezilierea unui abonament la Orange este extrem de dificila, nu primesti raspuns la solicitari,primeste mesaje pe yelefon ca ti-au trimis mailuri si de fapt nu au trimis nici-un mail de raspuns.
Au impresia ca se face mare caz din partea clientilor pentru cel mult 6 lei (un euro).
Si pentru ca te forteaza sa accepti antivirusul la internet fix inca 6 lei,tot li se pare ca se face mare caz,Nu este vorba numai de bani ci de modul in care suntem tratati.
Dar daca intarziem cu factura ,imediat penalitati,din partea unei asa mari companii nu mai se face caz pentru cativa banuti?
10-12-2022 02:33 PM - editat 10-12-2022 02:35 PM
@Angela1: Bun venit în Comunitate. Am procedat cu 2 ani în urmă la fel ca tine, iar procedul este simplu. Odată cererea depusă de reziliere abonament și trecere pe prepay, Orange te va contacta pentru confirmare în câteva zile de la înregistrarea cererii. Dacă decizia rămâne că treci pe prepay, nu ești taxată suplimentar cu nici o "taxă administrativă", însă orice activare de prepay nu se poate face cu credit ZERO. Așadar cei 5€ sunt pentru încărcarea contului prepay și apar pe ultima factură aferentă contului tău de abonament. Toată povestea durează 30de zile din momentul înregistrării cererii de reziliere abonament. Apoi vor fi nevoie de câteva restartări pentru configurarea SIM-ului cu noile date ale unui cont prepay, nu abonament. Și totul ar trebui să fie funcțional. Simplu, ușor, fără efort.
Succes.
10-12-2022 02:33 PM - editat 10-12-2022 02:35 PM
@Angela1: Bun venit în Comunitate. Am procedat cu 2 ani în urmă la fel ca tine, iar procedul este simplu. Odată cererea depusă de reziliere abonament și trecere pe prepay, Orange te va contacta pentru confirmare în câteva zile de la înregistrarea cererii. Dacă decizia rămâne că treci pe prepay, nu ești taxată suplimentar cu nici o "taxă administrativă", însă orice activare de prepay nu se poate face cu credit ZERO. Așadar cei 5€ sunt pentru încărcarea contului prepay și apar pe ultima factură aferentă contului tău de abonament. Toată povestea durează 30de zile din momentul înregistrării cererii de reziliere abonament. Apoi vor fi nevoie de câteva restartări pentru configurarea SIM-ului cu noile date ale unui cont prepay, nu abonament. Și totul ar trebui să fie funcțional. Simplu, ușor, fără efort.
Succes.
la 10-12-2022 03:20 PM
Multumesc pentru raspuns,poate acum doi ani era mai simplu si mai usor,fara efort.Termenul de taxa administrativa apare in factura,taxa administrativa este de 25 ron plus TVA.
Daca nu mi s-ar fi precizat in e-mailul de confirmare a inchiderii abonamentului faptul ca acel credit initial va fi platit in factura din ianuarie si nu ar fi aparut termenul de taxa administrativa in factura din decembrie,poate as fi crezut ca suma de 30 lei platita ca si taxa administrativa(25 ron plus TVA)reprezinta creditul de 5 euro adica 25 RON,
Au precizat aca serviciile Pre Pay vor fi disponibile in cateva minute de la inchidere abonamentului.
Nu ca voi astepta pana la 30 de zile,sau ca voi avea nevoie de restartari,lucruri care trebuiau neaparat precizate.
Din pacate nimic nu mai este simplu si functional cu Orange in ultimii doi ani
Voi incerca sa restartez telefonul,multumesc pentru sugestie.
la 10-12-2022 04:27 PM
@Angela1: referitor la taxă, indiferent cum o cheamă, este de fapt incărcarea SIM-ului prepay. Încărcarea va fi activată/ transformată OBLIGATORIU ca extraopțiune, adică nu va fi credit.
Restart este necesar întrucât unele servicii necesită reconectare/reinițializare în rețea, sub noul statut care-l va avea SIM-ul.
la 26-12-2022 11:25 AM
Atat ca acele cateva zile sunt calculate in asa fel incat sa mai prinda o luna de facturare. In cazul meu asa a fost pt 2 abonamente. Jenanta situatia, dar cand este voraba de a pacali o groaza de abonati, suma care se strange ptr orange este imensa.
la 12-12-2022 09:48 AM
@Angela1, s-a rezolvat situația în urma restart-ului? Funcționează?
la 12-12-2022 01:09 PM
Da,s-a rezovat usor si simplu,multumesc FLo1.
Voi reveni cu amanunte in ianuarie cand voi primi factura din nou.
Un lucru bun la Orange este aceasta comunitate Orange,
Voi mai apela la ea pentru ca mai am niste probleme legate de My Orange care la mine nu functioneaza pentru telefonul fix
la 12-12-2022 01:19 PM
@Angela1: Mă bucur că s-a rezolvat ”simplu și ușor”, cum ți-am scris mai jos, de altfel. 😉 Te așteptăm și cu alte contribuții / soluții / impresii / probleme, aici în Comunitatea Orange. Numai bine și te așteptăm cu păreri despre prepay, noul ”drum” ales al tău. 😉
la 12-12-2022 01:18 PM
Ne bucurăm că s-a rezolvat și te mai așteptăm în Comunitate!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor