la 18-03-2025 08:31 PM
Salut,
Dupa cele 2 alerte de securitate recente, am decis ca acel yoxo este pur si simplu un risc care nu mai sunt dispus sa-l sustin, asa ca am inchis contul de yoxo. Totul bine si frumos, mail instant, update in app ca este validat deja, si ...se inchide azi, pe loc, nu pe 28 cand era ultima zi platita deja in avans. In fine, ce ti-e cativa lei acolo, #aiae
Problema este ca acum nu mai pot accesa sectiunea de facturi la card, efectiv nu are handle, nu da vreo eroare, vizibila, si ce sa inteleg din asta, ca s-a sters automat? Sau ca doar nu se mai permit updates de user account la conturile fara abonament activ? Cine imi poate valida acest aspect?
Am verificat din portalul principal de orange.ro si acolo nici inainte nu aparea acel card, deci cum mai exact pot sterge datele de card din baza de date Orange, dat fiind ca Orange nu prea pare ca este in stare sa-si protejeze datele clientilor?
Extrem de frustranta experienta (╯ ͝° ͜ʖ͡°)╯︵ ┻━┻
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor