anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Anulare portare

oanacristina
Junior

Buna ziua,

Am facut o cerere de portare online de la Vodafone la Orange pe data de 19.11.2025, la ora 13:00.

Astazi, 20.11.2025 ora 11:25 am vrut sa anulez cererea de portare, insa nu exista buton de anulare portare in comenzile mele. Am neoie sa anulez aceasta cerere in urmatoarele ore. Intervalul ales pentru portare este 24.11.2025 14:00-18:00.

15 Răspunsuri 15

RafaHelper
#StarMember

Salut @oanacristina

Dacă ai inițiat o cerere de portare online și vrei să o anulezi, poți face acest lucru în secțiunea Comenzile mele – Anulare cerere portare, cu cel puțin 24 de ore înainte de data și ora pe care ai ales-o pentru efectuarea portării.

După expirarea acestui termen, anularea portării nu mai este posibilă, iar secțiunea de anulare nu va mai fi vizibilă în Comenzile mele.

Odată anulată, portarea va fi vizibilă în secțiunea Comenzile mele cu statusul “Anulată”.

Nu exista nici o optiune de anulare cerere portare
O caut de peste 3 ore - nu exista.

Daca ma duc in comenzile mele, imi zice ca nu exista nici o comanda. Vad comanda doar daca intru de pe link-ul din email de confirmare.Untitled.png

Îmi pare rău, daca acel buton nu exista va trebui sa iei legătura cu Orange pentru a verifica situația ta si cere ajutor. 
Apelează numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal) de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00.

Am sunat - au zis ca au inteles cerinta, dar o proceseaza in 5 zile lucratoare. 
Dupa apel, la 25 de min, am primit mesaj ca vor procesa cererea de portare. 

In alta ordine de idei, statusul cereri tale este cu titlul Netransmisa, in cazul acesta, cererea nu a fost încărcata in sistem si probabil urmează. Posibil acesta este si motivul pentru care nu vezi butonul de anulare. Daca se va schimba statusul in transmisa atunci poate va apare si butonul de anulare.
Ai primit deja cartela SIM de la Orange?

Da, am cerut eSim si a venit instant - este activ deja.


Tinand cont ca am primit SMS cu confirmarea datei si intervalului portarii, as zice ca e transmisa.

Dar presupun ca voi afla luni.

Nu știu care este procesul pentru eSIM. La telefon ai vorbit cu un operator?

Da. Au zis ca au primit cererea si o proceseaza in 5 zile lucratoare.

In cazul asta nu ar trebui sa iți faci griji. Sa ne spui ulterior daca totul e ok.

SIM-ul este activ pe numărul temporar, nu pe numărul care ai fi dorit să-l portezi. Portarea este efectuată abia după minim 3-4 zile lucrătoare. La anularea portării, în cel mai fericit caz rămâi cu numărul temporar pe care-l poți închide dacă nu mai dorești să-l utilizezi.

Din pacate, au portat numarul.

oanacristina
Junior

Din pacate, desi am primit confirmare in scris si la telefon ca NU va fi portat numarul, tocmai am primit mesaj ca numarul a fost portat, iar cartela Vodafona este fara semnal.

 

DanielaH
Moderator

Oana, dacă vrei putem ruga și noi colegii să  verifice situația ta. Ne poți oferi numărul de telefon în mesaj privat.

Buna Daniela,

Am discutat ieri cu colegii dvs atat prin telefon, cat si prin e-mail si nu s-a ajuns la nici o concluzie. 

Nu am apreciat deloc sa se spuna ca numarul s-a portat pentru ca nu am facut eu cererea de anulare in timp util, in conditiile in care aceasta a fost facuta joi la pranz, iar portarea avea loc luni dupa-amiaza (practic 48h inainte). Legislatia este foarte clara in privința termenului de anulare a cererii de portare. 

Am facut cerere sa se anuleze cererea de anulare si sper sa nu am surpriza ca raman complet fara numărul de telefon. 

Din pacate, experienta mea cu Orange este extrem de dezamagitoare pe partea de customer service, mai ales ca am pierdut si o oferta mai avantajoasa decat cea contractata.