la 20-11-2025 01:12 PM
Buna ziua,
Am facut o cerere de portare online de la Vodafone la Orange pe data de 19.11.2025, la ora 13:00.
Astazi, 20.11.2025 ora 11:25 am vrut sa anulez cererea de portare, insa nu exista buton de anulare portare in comenzile mele. Am neoie sa anulez aceasta cerere in urmatoarele ore. Intervalul ales pentru portare este 24.11.2025 14:00-18:00.
la 20-11-2025 01:59 PM
Salut @oanacristina,
Dacă ai inițiat o cerere de portare online și vrei să o anulezi, poți face acest lucru în secțiunea Comenzile mele – Anulare cerere portare, cu cel puțin 24 de ore înainte de data și ora pe care ai ales-o pentru efectuarea portării.
După expirarea acestui termen, anularea portării nu mai este posibilă, iar secțiunea de anulare nu va mai fi vizibilă în Comenzile mele.
Odată anulată, portarea va fi vizibilă în secțiunea Comenzile mele cu statusul “Anulată”.
20-11-2025 02:03 PM - editat 20-11-2025 02:07 PM
Nu exista nici o optiune de anulare cerere portare
O caut de peste 3 ore - nu exista.
Daca ma duc in comenzile mele, imi zice ca nu exista nici o comanda. Vad comanda doar daca intru de pe link-ul din email de confirmare.
la 20-11-2025 02:10 PM
Îmi pare rău, daca acel buton nu exista va trebui sa iei legătura cu Orange pentru a verifica situația ta si cere ajutor.
Apelează numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal) de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00.
la 20-11-2025 02:13 PM
Am sunat - au zis ca au inteles cerinta, dar o proceseaza in 5 zile lucratoare.
Dupa apel, la 25 de min, am primit mesaj ca vor procesa cererea de portare.
la 20-11-2025 02:14 PM
In alta ordine de idei, statusul cereri tale este cu titlul Netransmisa, in cazul acesta, cererea nu a fost încărcata in sistem si probabil urmează. Posibil acesta este si motivul pentru care nu vezi butonul de anulare. Daca se va schimba statusul in transmisa atunci poate va apare si butonul de anulare.
Ai primit deja cartela SIM de la Orange?
la 20-11-2025 02:19 PM
Da, am cerut eSim si a venit instant - este activ deja.
Tinand cont ca am primit SMS cu confirmarea datei si intervalului portarii, as zice ca e transmisa.
Dar presupun ca voi afla luni.
la 20-11-2025 02:23 PM
Nu știu care este procesul pentru eSIM. La telefon ai vorbit cu un operator?
la 20-11-2025 02:56 PM
Da. Au zis ca au primit cererea si o proceseaza in 5 zile lucratoare.
la 20-11-2025 03:00 PM
In cazul asta nu ar trebui sa iți faci griji. Sa ne spui ulterior daca totul e ok.
la 20-11-2025 03:45 PM
SIM-ul este activ pe numărul temporar, nu pe numărul care ai fi dorit să-l portezi. Portarea este efectuată abia după minim 3-4 zile lucrătoare. La anularea portării, în cel mai fericit caz rămâi cu numărul temporar pe care-l poți închide dacă nu mai dorești să-l utilizezi.
la 24-11-2025 03:19 PM
Din pacate, au portat numarul.
la 24-11-2025 02:15 PM
Din pacate, desi am primit confirmare in scris si la telefon ca NU va fi portat numarul, tocmai am primit mesaj ca numarul a fost portat, iar cartela Vodafona este fara semnal.
la 25-11-2025 09:09 AM
Oana, dacă vrei putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți oferi numărul de telefon în mesaj privat.
la 25-11-2025 09:53 AM
Buna Daniela,
Am discutat ieri cu colegii dvs atat prin telefon, cat si prin e-mail si nu s-a ajuns la nici o concluzie.
Nu am apreciat deloc sa se spuna ca numarul s-a portat pentru ca nu am facut eu cererea de anulare in timp util, in conditiile in care aceasta a fost facuta joi la pranz, iar portarea avea loc luni dupa-amiaza (practic 48h inainte). Legislatia este foarte clara in privința termenului de anulare a cererii de portare.
Am facut cerere sa se anuleze cererea de anulare si sper sa nu am surpriza ca raman complet fara numărul de telefon.
Din pacate, experienta mea cu Orange este extrem de dezamagitoare pe partea de customer service, mai ales ca am pierdut si o oferta mai avantajoasa decat cea contractata.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor