anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare abonament achizitionat online

drvan
Începător

Buna ziua,

Am achizitionat 2 abonamente Fun 11 online. Am primit cartelele, dar nu sunt activate. 

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember

Salut,

Am rugamintea sa stergi/editezi numarul de telefon. Comunitatea este formata in mare parte (peste 99%) din clienti Orange, nu suport Orange. Nu avem acces la contul tau si nu putem vedea nici ce abonamente ai pe contul respectiv, nici statusul lor, nici nu le putem activa.

Poti lua legatura cu un consultant Orange prin mijloacele puse la dispozitie aici.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

În  primul rând, trebuie să editezi numărul de telefon, care nu trebuie făcut public. Apoi, trebuie reținut faptul că probabil ai scris în contract când vor deveni active. În mod normal, ar trebui să se activeze în câteva zile. Dacă nu se întâmplă, scrie-le la adresa magazinonline@orange.ro.

Este o perioadă mai aglomerată acum și pot apărea disfuncționalități, dar să sperăm că totul va fi bine până la urmă.

Baftă!

drvan
Începător

Multumesc pentru sfaturi, dar nu este asa simplu sa iau legatura cu un consultant Orange. Voi trimite mail.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

La email mă refeream și eu.

Daca ai deja un numar in reteaua Orange, poti suna la 300. Daca nu, din orice retea, poti suna la 0374 300 300. Pentru acces la un operator, daca suni de pe un Prepay, folosesti ramura 5-2-0. De pe abonament, poti incerca 1-1-1-0. Cel mai probabil te va autentifica robotul in prealabil.

Poti apela si la varianta scrisa/email. Insa raspunsul s-ar putea sa vina foarte tarziu in varianta asta.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@drvan : Bun venit în Comunitate. Dacă ai primit abonamentele în maxim o săptămână, activarea acestora va mai dura o perioadă de până la 4-6 zile. De altfel este menționat inclusiv în contractul semnat că ”activarea acestora se va face ulterior semnării contractului”. 

DanielaH
Moderator

@drvan, s-au activat numerele? Este totul în regulă?