anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Pierdere beneficii cesiune Fun 11

user_18044190
Junior entuziast

Vă salut!

Altă telenovelă Orange am să vă spun. 

După ce am reușit, cu mulți nervi, apeluri, mesaje, postări...să activez acel Fun 11,am dat de altă problemă, MARE.

Datorită erorilor magazinul online, unul din 3 abonamente l-am făcut pe numele soției.

M-am gândit să îl cesionez, pt a le avea pe toate 3 pe numele meu, informându-mă în prealabil prin apel la 300 și prin chat, la mai mulți operatori pt a fi sigur că voi beneficia de aceleași resurse și reduceri, toți confirmând că Da, totul va fi identic, doar titularul schimbându-se.

Astăzi merg la Orange Shop, undeva la 40km,fac cesiunea, spunându-i doamnei de la ghișeu, tot ce v-am scris acum, și stupoare toate beneficiile s-au evaporat, făcând ca eu să renunț de bunăvoie la un abonament de 4 euro în favoarea celui de 11 euro ,abonament,, chel " fără resurse, fără bonus, fără reducere.

Ajung acasă, sun la 300, îmi răspunde o operatoare, îmi confirmă din nou,că toate beneficiile, bonusurile și reducerile

(ale abonamentului Fun 11), trebuiesc acordate în urma cesiunii.

De ce așa, de ce unii angajați, nu știu toate astea, alții știu toate astea,?spunându-ne pe drumuri.

Doamna de la 300 a spus că nu mă poate ajuta, spunându-mi să merg înapoi la Shop și să sun la 300 când sunt în magazin.

Cine poate rezolva situația oare?

Scuzați postarea lungă. 

Seară bună! 

1 Soluţie acceptată‚

Vă salut oameni buni!

Țin să vă anunț că problema cesiunii mele s-a rezolvat favorabil.

Am primit un apel în care mi s-a adus la cunoștință că mi s-au realocat, bonusul și reducerea.

Dacă ești informat și suni, vorbești, îți spui problema se rezolvă, dacă nu...rămâi pierdut și plătești lipsa de informare.

Sunt lacune de comunicare între cei din companie. 

Nu știe stânga ce face dreapta. 

Vă doresc numai bine! 

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

Anonim
Neaplicabil

La cesiune dispar toate reducerile care au fost pe număr. O sa ai abonamentul la preț standard. Din păcate nu știu dacă poți face ceva. Trebuia sa citești contractul de cesiune în magazin sa îți arate negru pe alb ca se păstrează reducerea. Poți încerca să faci o reclamație deși nu știu dacă vei reuși ceva. Dacă în contract nu scrie nimic de reducere atunci nu poți face mare lucru. Din păcate angajații din magazine nu prea sunt de calitate. Ei știu doar sa facă abonamente în rest dacă pui alte întrebări dau din umeri

Cum am scris mai înainte, am primit confirmarea și verbal și scris pe chat, de la mai mulți operatori, că toate resursele, reducerile rămân aceleași după cesiune. 

Chiar și în această seară 😕.

Mă duceam eu așa de bunăvoie să renunț la 4euro pt 11 euro și pierderea resurselor?

Spune tu

Cesiunea inseamna predarea contractului, dar, conform procedurii Orange, vechimea dispare, restul beneficiilor si obligatiilor ramanand aceleasi. Singurul neajuns ar fi daca reducerile sunt legate de vechime (X% reducere sau Y euro reducere pentru fiecare an vechime).

Pe aceasta premisa, daca vechimea dispare, si reducerile si beneficiile suplimentare dispar.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-fac-o-schimbare-de-titular-79

Recomandarea ar fi citirea contractului cedat si verificat ce intra pe partea de vechime si ce este standard.

Abonamentul este făcut pe data de 15 noiembrie, online, deci nu are vechime. 

În contract la drepturi și obligații scrie asta, dacă doriți să vedeți poza ce o trimit:scrie că sunt de acord să preiau toate drepturile și obligațiile cedentului,inclusiv să respect oferta specială de care a beneficiat cedentul.

Scrie negru pe alb. 

Foloseste pagina de contact (e in josul tuturor paginilor Orange) si ataseaza acel contract de cesiune (plus contractul cedat) si cere lamuriri (poate este o eroare de implementare).

PS: sunt doua contracte: contractul cedat (cel initial) si contractul de cesiune (cel prin care se face transferul). E bine sa le trimiti pe amandoua. Aici, in comunitate, majoritatea suntem doar clienti si nu avem posibilitatea de acces la informatiile de cont si doar te sfatuim pe baza informatiilor disponibile aici (adica ce ne spui).

Am deschisă o sesizare, aștept răspunsul din partea lor. 

Acum nu știu cât. 

O operatoare mi-a transmis azi că urgenteaza și ea către cei abilități.

Acum, să văd cât voi aștepta, vine 30 noiembrie, 1 Decembrie, sâmbătă, Duminică... 

Vă salut oameni buni!

Țin să vă anunț că problema cesiunii mele s-a rezolvat favorabil.

Am primit un apel în care mi s-a adus la cunoștință că mi s-au realocat, bonusul și reducerea.

Dacă ești informat și suni, vorbești, îți spui problema se rezolvă, dacă nu...rămâi pierdut și plătești lipsa de informare.

Sunt lacune de comunicare între cei din companie. 

Nu știe stânga ce face dreapta. 

Vă doresc numai bine! 

Ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare.

Te mai așteptăm.

Anonim
Neaplicabil

Vorbele și promisiunile nu au nici o valoare dacă nu apar pe hârtie/contract. Eu unul nu am încredere în vorbele operatorilor, pana nu vad pe hârtie nu cred nimic. Încearcă sa faci o sesizare poate ai noroc. Pe contractul de cesiune scrie ceva de reducere? Trebuie sa ai un contract ceva ca să vezi toate beneficiile care ți le-au oferit.

Am făcut.

Dar cine poate rezolva problema oare, cei de la activări?

Oricum, voi mai suna și mâine. 

Nu se poate ca atâția operatori să îmi confirme, și când când mă duc acolo...

Mersi de răspunsuri. 

Sper și îmi doresc să o rezolv.

Nu ai idee cât m-am chinuit să activez un abonament...dacă lăsam în seama lor...

Cum ai reușit activarea simului sunt în aceași situație.

Cu multe telefoane, insistente, chat. 

Insistenta a dat roade. 

Dacă nu insistam, nu reușeam. 

Anonim
Neaplicabil

Sper sa ai noroc sa primești reducerea.

Aici nu e vorba de noroc e dreptul meu, scris și în dreptul și obligațiile părților