anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Se poate trece inapoi numărul de pe Yoxo pe Orange?

DeliaElena05
Începător

Bună, se poate trece inapoi numărul de pe Yoxo pe Orange? Sa îmi încarc cartela de pe Orange sa nu mai am abonamentul? 

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Cunoscător

Buna,

Poți trece de pe yoxo înapoi pe cartela prepay însă va trebui sa specifici acest lucru când închizi abonamentul yoxo.

Ai detalii aici:

https://www.yoxo.ro/help/cand-pot-sa-inchid-abonamentul-yoxo-si-cum/ 

https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-trec-numarul-yoxo-pe-cartela-prepay/ 

"Cum poți trece de la abonamentul YOXO la o cartelă PrePay

Poți solicita gratuit trecerea la o cartelă PrePay Orange direct din aplicația YOXO. Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:

  1. Intră în aplicația YOXO, în secțiunea Mai multe  Abonamentul tău.
  2. Alege opțiunea Închide abonament.
  3. În timpul procesului, selectează opțiunea de a păstra numărul pe o cartelă PrePay Orange.

Ce trebuie să știi:

  • Trecerea la PrePay se va face imediat după închiderea abonamentului YOXO.
  • Nu este necesară schimbarea cartelei SIM sau reinstalarea profilului eSIM (vei folosi aceeași cartelă sau profil eSIM).
  • După ce primești SMS-ul de confirmare că trecerea a fost procesată, închide și redeschide telefonul.
  • Ai la dispoziție 24 de ore să reîncarci cartela cu o opțiune sau cu credit pentru a putea continua să o folosești. Dacă nu reîncarci în acest interval, nu vei mai putea efectua apeluri sau trafic de internet, dar vei putea primi apeluri și SMS-uri.

Imediat după activarea numărului pe PrePay, vei primi gratuit beneficii naționale (GB, minute și mesaje) valabile timp de 5 zile, iar perioada de grație este de 28 de zile.

Pentru mai multe detalii, te rog să consulți secțiunea de ajutor din aplicația YOXO sau să contactezi Serviciul Clienți prin chat-ul din aplicație."

nu ma lasa sa închid, factura e plătită.

Nu te lasă deoarece nu apare factura ca fiind plătită, ești în cele 7 zile perioada de gratie.

Intra in contact prin chat yoxo din aplicație și spunele că ai făcut plata (le prezinți dovada).

Odată ce se actualizează plata vei putea realiza trecerea la prepay.

Închiderea și trecerea pe prepay se poate realiza și de către operatorii chat yoxo.

Contact prin Chat - Messenger din aplicația YOXO

Dacă ai nevoie de suport pentru abonamentul sau contul tău YOXO, poți intra în legătură cu un operator prin Chat - Messenger, direct din aplicația mobilă YOXO. Iată cum poți proceda:

  • Asigură-te că ești logat(ă) în contul tău YOXO.
  • Accesează secțiunea de Chat - Messenger din aplicație.
  • Programul de lucru este de luni până duminică, între orele 08:00 - 20:00.
  • Poți lăsa un mesaj și în afara acestui interval, iar un operator îți va răspunde în timpul programului.

Acest serviciu este gratuit, deoarece traficul de internet realizat în aplicația YOXO nu este taxat (poți folosi aplicația chiar dacă nu mai ai MB disponibili).

Pentru mai multe informații, accesează site-ul YOXO.

Salut @DeliaElena05
Pana când nu dispare acel mesaj ca ti-ai platit factura nu o sa poți face trecerea pe prepay. Ce poți face acum e sa aștepți pana se procesează plata sau sa le scrii celor de la YOXO din aplicație.
Când ai plătit factura?