la 29-01-2025 08:22 AM - editat ultima oară la 29-01-2025 08:24 AM de DanielaH
Bună, se poate trece inapoi numărul de pe Yoxo pe Orange? Sa îmi încarc cartela de pe Orange sa nu mai am abonamentul?
29-01-2025 08:31 AM - editat 29-01-2025 08:33 AM
Buna,
Poți trece de pe yoxo înapoi pe cartela prepay însă va trebui sa specifici acest lucru când închizi abonamentul yoxo.
Ai detalii aici:
https://www.yoxo.ro/help/cand-pot-sa-inchid-abonamentul-yoxo-si-cum/
https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-trec-numarul-yoxo-pe-cartela-prepay/
"Cum poți trece de la abonamentul YOXO la o cartelă PrePay
Poți solicita gratuit trecerea la o cartelă PrePay Orange direct din aplicația YOXO. Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:
Ce trebuie să știi:
Imediat după activarea numărului pe PrePay, vei primi gratuit beneficii naționale (GB, minute și mesaje) valabile timp de 5 zile, iar perioada de grație este de 28 de zile.
Pentru mai multe detalii, te rog să consulți secțiunea de ajutor din aplicația YOXO sau să contactezi Serviciul Clienți prin chat-ul din aplicație."
la 29-01-2025 09:08 AM
29-01-2025 09:10 AM - editat 29-01-2025 09:16 AM
Nu te lasă deoarece nu apare factura ca fiind plătită, ești în cele 7 zile perioada de gratie.
Intra in contact prin chat yoxo din aplicație și spunele că ai făcut plata (le prezinți dovada).
Odată ce se actualizează plata vei putea realiza trecerea la prepay.
Închiderea și trecerea pe prepay se poate realiza și de către operatorii chat yoxo.
Contact prin Chat - Messenger din aplicația YOXO
Dacă ai nevoie de suport pentru abonamentul sau contul tău YOXO, poți intra în legătură cu un operator prin Chat - Messenger, direct din aplicația mobilă YOXO. Iată cum poți proceda:
Acest serviciu este gratuit, deoarece traficul de internet realizat în aplicația YOXO nu este taxat (poți folosi aplicația chiar dacă nu mai ai MB disponibili).
Pentru mai multe informații, accesează site-ul YOXO.
29-01-2025 09:45 AM - editat 29-01-2025 09:45 AM
Salut @DeliaElena05,
Pana când nu dispare acel mesaj ca ti-ai platit factura nu o sa poți face trecerea pe prepay. Ce poți face acum e sa aștepți pana se procesează plata sau sa le scrii celor de la YOXO din aplicație.
Când ai plătit factura?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor