- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-11-2022 06:26 PM
Salut,
Nu reusesc sa imi scanez cartea de identitate cand vreau sa imi fac abonament Yoxo.
Tin sa precizez ca am CI cu cip (pilot Cluj) dar prin septembrie am mai avut o dezactivare si o reactivare de Yoxo si atunci a mers.
de ce am facut dezactivarea si reactivarea si acum? vreau sa trec la eSIM si ca sa fac asta am citit ca sunt 2 posibilitati
1. merg in orangeshop odata ce am deja Yoxo.
2. creez un abo nou de yoxo si aleg Esim. am ales aceasta solutie ca sa nu mai fiu nevoit sa ma deplasez la orangeshop.. si surpriza acum nu mai pot scana cartea de identitate.
multumesc anticipat,
Ionut
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-11-2022 01:30 PM
Salut, @Johnny_cash23!
Ne-am interesat la colegii noștri și, din păcate, momentan nu se poate activa abonamentul Yoxo prin scanarea cărților de identitate de tip nou (cele cu CIP), se pot scana doar tipurile vechi de CI.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-11-2022 10:42 AM
Probabil este un bug in versiunea aplicatiei. MyOrange s-a actualizat recent la versiunea 7. Nu stiu de Yoxo cum sta cu actualizarile.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-11-2022 01:30 PM
Salut, @Johnny_cash23!
Ne-am interesat la colegii noștri și, din păcate, momentan nu se poate activa abonamentul Yoxo prin scanarea cărților de identitate de tip nou (cele cu CIP), se pot scana doar tipurile vechi de CI.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-11-2022 02:57 PM
ufff.. pai tin minte ca in septembrie l-am dezactivat si am reusit sa il reactivez dupa 1 sapt. aveam deja CI noua. posibil ca atunci sa nu imi fi cerut sa rescanez, nu mai tin exact minte.
Si daca ma duc intr-un orange shop nu ma poate ajuta nimeni?E cam trist sincer..
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-11-2022 03:12 PM
multumesc pt ajutor, am rezolvat in alt fel.
cheers,
ionut
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-05-2024 03:04 PM
Daca am CI de tip nou, cum imi activez abonamentul Yoxo? Nu merge scanarea.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-05-2024 03:10 PM
Salut,
Din pacate, momentan Yoxo nu functioneaza cu CI de tip nou.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-05-2024 06:33 PM
Salut, daca mai ai poza cu buletinul vechi.. deschide poza pe un laptot/monitor si scaneaza-o de acolo si va funcționa 😆
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-05-2024 06:49 PM
Nu recomand folosirea actelor expirate.
