anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nou de la YOXO! Activarea abonamentului se poate face acum și cu noua carte de identitate

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Suntem încântați să vă aducem vești “calde” de la YOXO. Astăzi colegii noștri au lansat astăzi o nouă funcționalitate care va permite utilizatorilor să folosească la activare noua carte de identitate românească (buletinul cu 2 fețe, atât cel din programul pilot de la Cluj 2021-2022, cât și cel care a început să se emită începând cu 20.03.2025 – CEI (Carte Electronică de Identitate) și CIS (Carte de Identitate Simplă)).

Pentru utilizatori nu se modifică nimic în fluxul de scanare, se modifică doar ecranele existente (design și texte). Odată identificată o carte de identitate cu 2 fețe, se va solicita scanarea ambelor părți ale acesteia.

Lansarea nu afectează utilizarea aplicației decât pentru cei care vor dori să activeze un abonament și vor scana cartea de identitate. În cazul acesta va fi afișat un mesaj prin care se recomandă un update de aplicație la cea mai nouă versiune. Restul utilizatorilor vor putea folosi aplicația fără probleme pe toate fluxurile (vizualizare consum/ facturi, activare opțiuni, modificare abonament etc.).

 

Așadar, nu ezitați să profitați de această nouă opțiune și să activați abonamentul YOXO cu noua carte de identitate! Așteptăm cu interes feedback-ul vostru despre această actualizare. 

DanielaH_0-1747314116244.png

#HaiPeYOXO

7 Răspunsuri 7

RafaHelper
#StarMember

Super tare! Cred ca YOXO este printre primii care accepta acest flux de date. Nu am mai văzut să fie anunțat pe undeva, de exemplu în sistemul bancar sau în alte domenii de genul

MihaiC99
Campion

Un upgrade util! YOXO ține pasul cu noile documente și face totul mai ușor pentru utilizatori. Bravo Yoxo!

Luminita76
Începător

Am scanat CEI, din data de 23.09.2025 nu pot finaliza cererea de portare (primesc eroare), nu pot anula abonamentul, nu am reușit sa dau de o persoana care ma poate ajuta. Toți reprezentanții imi spun sa rescanez CI deși eu nu am această opțiune. Am instalat aplicația pe 3 telefoane diferite, aceleași erori. Am atașat printscreen cu eroarea. Unde ma pot adresa pentru această problemă? Mulțumesc!

Bun venit în Comunitate, Luminița!

Ne poți transmite în mesaj privat numărul de telefon pe care vrei să-l portezi și adresa de e-mail asociată contului YOXO? Vom ruga și noi colegii să verifice situația ta. Mulțumim.

DanielaH
Moderator

@Luminita76, s-a rezolvat situația?

Luminita76
Începător

Am reluat procesul de activare, sper ca de data asta va fi ok. Reven cu detalii

Mulțumim pentru feedback! Te așteptăm să revii cu vești bune.