anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare scanare yoxo

Buna ziua

Mi-am făcut de curând un abonament la yoxo , dar cand a ajuns cartela SIM , imi apare eroare ,, cod introdus greșit " am incercat sa scanez din nou dar fara succes .

Daca mă puteți ajuta ar fi de mare folos .

Mulțumesc !

16 Răspunsuri 16

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Momentan sunt niste probleme cu acele coduri. Problema e cunoscuta.

Avem aici un topic similar.

Client Orange

Am incercat sa introduc cod-ul și manual ,dar problema persista .

Ce e de făcut în această situație ? 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Poti incerca sa iei legatura cu un consultant folosind mijloacele de contact de aici (eventual sunat de pe alt telefon). Din pacate, in afara de asta, pana luni...nu stiu daca ai alta varianta. 

Dar incearca asa, si vezi daca reusesti.

Client Orange

Confirm Mihai, doar luni, pe chatul yoxo vei găsi rezolvarea. Cu răbdare. Și nu uita, cu un feedback aici în Comunitate. Succes.

Am scris astăzi pe chat-ul yoxo , și mi-a spus că posibil sa dureze 24h până când se va rezolva . Aparent am primit răspuns și astăzi .

Au spus că revin cu un feedback când se rezolva . 

O să postez în caz că sa rezolvat ! 

Mulțumesc 

Mulțumim de revenire. Consultața se mai rezolvă și pe weekend, problemele tehnice doar cele generale sau urgente, nu locale și uzuale. Dar important să nu fie amânate mult timp.

Din păcate nici acum nu sa rezolvat problema , deși am mai insistat pt asistenta . Ieri mi sa spus că se va rezolva pe parcursul zilei . Astăzi că problema este luată în vedere și se va rezolva . Dar va trece și aceasta zi , și iarăși nu se va întâmpla 

DanielaH
Moderator

Mihai, s-a rezolvat situația?

Dacă mai este de actualitate, putem ruga și noi colegii să verifice. Ne poți trimite numărul de telefon prin mesaj privat.

Din păcate nu sa rezolvat , primesc incontinuu exact același răspuns .:/

Adresa contului este cea cu care te-ai înregistrat în Comunitate?

Da este aceeași 

Mulțumesc pentru detalii. Le-am transmis colegilor. Poți reîncerca să reiei procesul peste 2 ore. Te așteptăm să revii cu feedback.

DanielaH
Moderator

@MihaiMuresan200, s-a rezolvat situația?

Acum am scanat din nou , și funcționează