la 05-12-2025 12:58 PM - editat ultima oară la 08-12-2025 03:24 PM de DanielaH
Mai are cineva problema cu efectuarea platii? Nu reusesc sa fac plata in aplicatie yoxo. Pe site ul lor doar daca ai nr inactiv se face. Am schimbat si cardul, nu asta e problema.
la 06-12-2025 08:42 AM
Buna ziua, de cateva zile imj tot spune ca factura yoxo nu a fost platita si sunt in perioada de gratie. Mie mi s- au luat banii din cont. Unde trebuie sa trimit dovada platii? Multumesc.
Mia Andreea
la 08-12-2025 09:41 AM
Salut tuturor!
Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Este totul în regulă și la voi?
la 10-12-2025 08:55 AM
Eu am probleme cu plata in aplicatie. Imi apar 2 facturi, una pe luna trecuta si una pe luna viitoare. Prima a fost achitata cu succes astazi, 10.12.2025, a doua apare ca neachitata, desi data scadenta este 12.12.2025. Am dat "reincearca plata" si nu s-a putut efectua cu succes. Din aplicatia web imi apare mesaj eroare precum ca numarul este activ, nu este suspendat sau inactiv si nu pot achita. In aplicatie numarul apare ca fiind in perioada de gratie.
la 10-12-2025 09:54 AM
Salut, Dan!
Situația este cunoscută și colegii nostri lucrează pentru a o remedia cât mai curând.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 08-12-2025 11:01 AM
Buna dimineata
Confirm ca plata a fost efectuata, totul este ok acum.
Multumesc
la 08-12-2025 11:03 AM
Super! Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor