anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu ma pot loga pe aplicatia mobila yoxo

gabriel105
Junior

Nu ma pot loga pe aplicatia mobila yoxo nici dupa ce am resetat parola , nici dupa ce am dezintalat si instalat aplicatia . Am alcatuit parola conform indicatiilor primite , nu ca cea veche nu era buna dar tot imi zice: "date autentificare incorecte". Pe orange cu aceiasi parola ma pot loga fara probleme.

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poate te ajută informațiile de aici:

https://www.yoxo.ro/help/de-ce-nu-ma-pot-loga-in-aplicatia-yoxo/

 Ai încercat și o dezinstalare/ reinstalare a aplicație?

Încercă și revino dacă nu funcționează!

Din păcate, văd că mai sunt topicuri în care se reclamă aceleași probleme.

Eventual, poți să le scrii din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!

Salut ! Da dar fara nici un rezultat.

 

Adică le-ai scris si e fără niciun rezultat?

Anonim
Neaplicabil

Salut 

Cel mai bine intri in contact cu serviciul clienți.

https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/ 

Astfel de erori apar frecvent în ultimul timp.

Mult succes.

Salut ! Ca sa iau legatura cu un operator trebuie sa fiu logat in aplicatie dar tocmai asta e problema , nu ma pot loga in aplicatie.

Anonim
Neaplicabil

Suni la numărul de telefon 300 sau 0374.300.300

Uneori serverele sunt încărcate și informațiile nu se actualizează instant poți încerca logarea sau relua procesul de resetare parola cont peste câteva ore.

Multumesc , de ieri tot incerc .

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Posibil sa fie un bug. Ar fi interesant de vazut daca alti utilizatori Yoxo au aceeasi problema. 

Client Orange

GeorgianaD
Moderator

Salut, @gabriel105 ! Bine ai venit în Comunitate!

Vrem să verificăm și noi situația descrisă și pentru asta, te rugăm, să ne trimiți printr-un mesaj privat adresa de e-mail pe care o folosești pentru a te loga în contul YOXO.

gabriel105
Junior

Mai nou am facut alt cont pe yoxo cu alta adresa de mail si functioneaza . Cand vreau sa ma loghez cu adresa de mail cu care este asociat numarul de telefon imi zice ca sunt date incorecte . login yoxo.png

GeorgianaD
Moderator

Salut, @gabriel105 ! Ai reușit să te loghezi în aplicația YOXO?