la 16-05-2024 07:46 PM - editat ultima oară la 20-05-2024 10:36 AM de DanielaH
Buna ziua, nu reușesc să portez numărul de la Digi la Yoxo, a mai plătit cineva așa ceva?
la 16-05-2024 07:56 PM
Salut,
Au mai fost probleme cu portarea directa in Yoxo. Iti recomand portare in Orange Prepay, si apoi migrare in Yoxo. Sau, daca esti multumit de oferta Prepay, poti ramane acolo. 🙂
la 16-05-2024 08:04 PM
Ce trebuie accesat pentru portarea online la prepay Orange din altă rețea?🤔
la 16-05-2024 08:08 PM
Online nu stiu daca se poate face portare pe prepay. Dar ar trebui sa se poata intr-un Orange Shop.
la 16-05-2024 08:27 PM
Intr-un magazin cu siguranță, dar solicitarea pentru Yoxo vine tocmai în ideea de a nu avea contact cu magazinul. De altfel puțini reprezentanți în magazinele Orange se leagă pentru suport când aud că ai Yoxo. Verificat!
16-05-2024 08:34 PM - editat 16-05-2024 08:38 PM
Da. :)) Asa e. Eu ziceam de magazin pentru portare pe Prepay. Mai departe, migrarea de pe Prepay pe Yoxo, o poti face tu singur de acasa. :))
la 16-05-2024 08:44 PM
Dacă Yoxo e ...digital, în caz de eroare sau dificultăți există chatul Yoxo (din aplicație) și o îndrumare pentru cazurile care țin de Orange (Yoxo). Dacă e ceva care ține de operatorul donor, atunci acestea trebuie clarificate cu acesta. Dar nu cred Digi să țină cu dinții de un număr care nu-i aparține (073...) 🙂
la 16-05-2024 08:50 PM
:))) E clar ca acel 073 e un Vodafone portat in Digi. Si mie mi se pare ciudat sa primeasca eroare. Dar cine stie...poate seria SIM-ului nu era corecta, sau mai stiu eu ce.
Dar da, cu Yoxo e un pic mai dificil de luat legatura tocmai pentru ca sunt 100% "digitali". Plus ca nu cred ca ai cum sa iei legatura cu ei, din app, daca nu ai cont Yoxo inca...nu? Sau poti? Nu stiu, nu am Yoxo. Deci e posibil sa ma insel.
Oricum, ideea era doar de a face mutarea asta in doi pasi. Intai pe prepay, eventual dintr-un Orange Shop, si ulterior, dupa ce se aproba si e totul ok, pe Yoxo, direct din aplicatie.
Dar da, nici eu nu cred ca tine Digi cu dintii de numarul respectiv. Cred ca problema e in alta parte. Dar pacat ca nu ofera mai multe detalii in acel mail. Sau poate sunt, si nu se vad in screenshot-ul atasat.
la 16-05-2024 09:06 PM
Primul pas când faci pasul spre Yoxo (chiar și fără portare) este de instalare aplicație / creare cont. Până la acest pas sunt doar povești. Abia apoi începe ”experiența”. Odată cont creat, ai acces la chat și fără număr configurat / blocat. Dar revenind.... posibil mâine dimineață să se poată face portarea.
la 16-05-2024 09:09 PM
Aha... Deci ai cu cine sa iei legatura in caz ca ceva nu a mers ok. Aveam impresia ca pana nu configurezi tot, nu poti sa intri in legatura cu un consultant.
Good to know. Mersi! 🙂
16-05-2024 09:11 PM - editat 16-05-2024 09:11 PM
Mai erau unele comentarii de întârzieri la răspuns, dar nu e ca și cum la alte chat-uri ar fi instant. E totuși acceptabil, însă fiecare cu experiențele sale.
16-05-2024 09:19 PM - editat 16-05-2024 09:19 PM
Da, clar. Eu credeam ca nu ai acces deloc la chat pana nu configurezi tot.
In cazul asta, primul pas ar fi o intrebare la Yoxo, pe chat, maine dimineata. In functie de asta, putem vedea eventual care a fost motivul pentru care nu s-a facut portarea, si care ar fi solutia/solutiile. Ulterior, daca nu se poate pe direct, ca solutie alternativa, se poate incerca si portarea la Prepay intai. Dupa care migrarea catre Yoxo.
One step at a time. 😄
la 16-05-2024 08:06 PM
Bun venit în Comunitate Alin. Ce mesaj primești în timpul procesului de portare? Este vreo eroare sau interdicție? poți atașa un screen-shot cu eroarea respectivă? Mulțumim.
la 16-05-2024 08:08 PM - editat ultima oară la 17-05-2024 09:54 AM de GeorgianaD
asa scrie
la 16-05-2024 08:30 PM
Mulțumesc. Datele abonamentului DIGI sunt pe numele tău? Portarea se face obligatoriu pe numele abonatului inițial existent în DIGI, deci inclusiv CI-ul care trebuie scanat trebuie să fie al aceleiași persoane. Poți să mai încerci și poate reîncercarea să fie cu succes.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor