la 06-06-2023 08:04 PM - editat ultima oară la 08-06-2023 09:31 AM de DanielaH
Am făcut portarea de la Vodafone la YOXO cu păstrarea numărului vechi și nu mai primesc SMS-urile de la Banca Transilvania. Am trimis mesaj pe chatul la YOXO. N-am primit niciun răspuns și am decis să scriu aici. Poate vede cineva de la Orange mesajul și primesc un răspuns cât mai repede. Sper să nu regret că am trecut la YOXO mai ales că cei de la Vodafone îmi făcuseră o ofertă mai ieftină când au primit cererea de portare.
la 07-06-2023 11:31 AM
S-a rezolvat de la sine a doua zi dimineață, prin urmare timpul de portare completă este cam de o zi. Mulțumesc pentru răspunsuri!
la 06-06-2023 08:36 PM
Salutare!
Nu știu dacă te poate ajuta cineva aici, pentru că noi suntem aici în mare parte tot clienți, că și tine. Te sfătuiesc să îi contactezi din aplicația dedicată ( Yoxo) sau din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
De asemenea, poți să le scrii și la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro.
Baftă!
la 06-06-2023 08:38 PM
la 07-06-2023 11:31 AM
S-a rezolvat de la sine a doua zi dimineață, prin urmare timpul de portare completă este cam de o zi. Mulțumesc pentru răspunsuri!
la 07-06-2023 11:40 AM
@Georges: Mă bucur că s-a rezolvat problema ta. Uneori nu este nevoie decât de timp și răbdare pentru rezolvarea unora dintre probleme. Te așteptăm în Comunitate și cu alte impresii, păreri cu și despre tehnologie. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor