anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu primesc SMS-uri de la bancă după portarea din Vodafone către YOXO

Georges
Junior

Am făcut portarea de la Vodafone la YOXO cu păstrarea numărului vechi și nu mai primesc SMS-urile de la Banca Transilvania. Am trimis mesaj pe chatul la YOXO. N-am primit niciun răspuns și am decis să scriu aici. Poate vede cineva de la Orange mesajul și primesc un răspuns cât mai repede. Sper să nu regret că am trecut la YOXO mai ales că cei de la Vodafone îmi făcuseră o ofertă mai ieftină când au primit cererea de portare.

1 Soluţie acceptată‚

Georges
Junior

S-a rezolvat de la sine a doua zi dimineață, prin urmare timpul de portare completă este cam de o zi. Mulțumesc pentru răspunsuri!

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Nu știu dacă te poate ajuta cineva aici, pentru că noi suntem aici în mare parte tot clienți, că și tine. Te sfătuiesc să îi contactezi din aplicația dedicată ( Yoxo) sau din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

De asemenea, poți să le scrii și la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro.

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Georges: Bun venit în Comunitate. Numărul tău este posibil să nu fie încă portat complet, adică toate serviciile aferente numărului portat să fie funcționale. Este o chestiune de timp. Cazuri similare poți regăsi în Comunitate aici sau aici.

Georges
Junior

S-a rezolvat de la sine a doua zi dimineață, prin urmare timpul de portare completă este cam de o zi. Mulțumesc pentru răspunsuri!

@Georges: Mă bucur că s-a rezolvat problema ta. Uneori nu este nevoie decât de timp și răbdare pentru rezolvarea unora dintre probleme. Te așteptăm în Comunitate și cu alte impresii, păreri cu și despre tehnologie. Numai bine.