anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu mai primesc sms-uri de la banci dupa portare

niccl
Începător

Buna ziua! Dupa portare nu mai primesc sms-uri de la banci. Pot sa trimit, pot sa receptionez de la alte persoane, dar sms-urile trimise de banci nu ajung la mine. Pana la portare le primeam fara probleme. Centrul de mesaje este +40744946000. A mai avut cineva o astfel de problema? daca da, cum s-a rezolvat?

1 Soluţie acceptată‚

Multumesc Pololica.

Confirm solutia: am asteptat o zi de la portare si s-a rezolvat de la sine

Apropo:
As vrea sa citeasca si cei de la Yoxo deoarece doi oameni de la suport au sustinut aceasi solutie eronata:
"Sa contactez banca sa-mi scoata numarul de telefon in baza de date si sa-l reintroduca iar, ca a fost singura solutie si in alte cazuri". N-am contactat pe nimeni. Pe cat de fara rost suna solutia lor intamplator functioneaza ca pana iei legatura cu banca trec cateva ore timp in care problema se rezolva singura.

SMS-uri afectate: Sms-urile care nu au callerID. exemple:
Orange
Vodafone
UniCredit
Sameday
eMAG.ro
FANCourier
ALPHA_BANK
DIGI
ING
Telekom
Microsoft
CoronaForms
Tazz
VonageAPI
BT Info
Binance
LeroyMerlin
GLS Romania
Calendis
Google
BT24
BT Carduri

SMS-uri care nu pot sa zic daca vin sau nu: sms-uri de la numere scurte care au callerID gen: 1811, 2875, 1234, 1795, 1863, 1898, etc.

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

arsradu
#StarMember

Salut!

Ai nevoie de optiune pentru numerele speciale (numere scurte).

Client Orange

Radu, mă înșel sau nu înțeleg eu bine: primirea de SMSuri nu era gratuită indiferent de rețea și locație (național sau roaming)? Și ce dacă e Yoxo? De când se plătește primirea mesajelor? Trimiterea de SMS este altă poveste. 

Știu că  e caz particular (numere scurte). Dar asta sabotează toată povestea de basm aferentă yoxo.

Da, asa e. Ramasesem cu impresia ca se plateste serviciul cu totul. Adica si trimiterea si primirea, atata timp cat sunt numere scurte. Se pare ca am gresit eu. 
M-am uitat si la alte topicuri similare si se pare ca in acele cazuri problema s-a rezolvat de la sine. Poate are legatura cu portarea….? Daca nu, n-am idee ce ar putea sa fie. 

Client Orange

Opțiunea era pentru trimitere SMS la numere scurte. 😉 Posibil să fie o problemă temporară și sigur cu cel puțin un restart necesar a se face. Dacă nu, cu un reset la cont din Orange (Serviciul clienți). Simplu.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Eu zic să-i contactezi și să le explici situația, pentru că nu e normal. Cred că cel mai simplu este s-o faci din aplicația dedicată, dacă este Yoxo, sau de la 300, Chat Djingo sau secțiunea Contact : https://www.orange.ro/contact/  .

Succes!

Pololică
#StarMember

Arunca un ochi pe setarile aplicatiei de mesaje (SMS). Poate, din greseala, este blocata primirea de mesaje de la numere necunoscute (am patit si eu asa. Am doua optiuni pentru blocare: numere necunoscute. Daca mesajele vin de la numere scurte (1815, 1234, etc) si ai activa regula asta, nu le vei putea vedea).

Anonim
Neaplicabil

Cand am avut un numar pe Yoxo, la fel am patit si eu. Stiu ca s-a rezolvat de la ei din centrala, dupa ce i-am contactat pe chat. Din pacate, ai putin de asteptat avand in vedere ca singura varianta de contact e online.

And04
Senior

Salutare, @niccl 

Recomand sa suni la 300 sau sa mergi intr-un Orange Shop sau sa iei legatura prin chat Djingo disponibil: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ 

Din cate stiu, astfel de probleme se pot rezolva in urma unei discutii cu un operator.

niccl
Începător

Multumesc tuturor pentru sfaturi. Am revazut si refacut toat setarile, am incercat si un telefon la 300, dar a raspuns o robotica (am sunat pana in ora 8, dar au program dupa 8). Nu stiu ce a fost, cert este ca am incercat dupa ora 9 si , surpriza, merge!

Comunitatea este citita de departamente. Probabil s-a uitat cineva peste setarile cartelei (din sistemul Orange) si a facut o resetare (sau o corectie).

ovicj
Începător

Am aceasi problema: nu primesc SMS de la banci. Am numar portat de azi.

Daca portarea s-a finalizat astazi, incearca sa eviti primirea de SMS. Se intampla (printre altii, si la Orange) ca numarul proaspart portat (in ziua portarii) sa fie intre doua luntre. Patit personal: sunam de pe numarul meu (inca neplecat) aparea numarul meu. Eram sunat pe numarul meu (tot neplecat), suna numarul temporar. La fel, cand am ramas fara semnal pe cartela de la vechiul furnizor, cateva minute sunam (sau dadeam mesaje) cu numar temporar, dar apelurile (si mesajele) veneau pe numarul portat.

Multumesc Pololica.

Confirm solutia: am asteptat o zi de la portare si s-a rezolvat de la sine

Apropo:
As vrea sa citeasca si cei de la Yoxo deoarece doi oameni de la suport au sustinut aceasi solutie eronata:
"Sa contactez banca sa-mi scoata numarul de telefon in baza de date si sa-l reintroduca iar, ca a fost singura solutie si in alte cazuri". N-am contactat pe nimeni. Pe cat de fara rost suna solutia lor intamplator functioneaza ca pana iei legatura cu banca trec cateva ore timp in care problema se rezolva singura.

SMS-uri afectate: Sms-urile care nu au callerID. exemple:
Orange
Vodafone
UniCredit
Sameday
eMAG.ro
FANCourier
ALPHA_BANK
DIGI
ING
Telekom
Microsoft
CoronaForms
Tazz
VonageAPI
BT Info
Binance
LeroyMerlin
GLS Romania
Calendis
Google
BT24
BT Carduri

SMS-uri care nu pot sa zic daca vin sau nu: sms-uri de la numere scurte care au callerID gen: 1811, 2875, 1234, 1795, 1863, 1898, etc.