la 20-12-2022 10:05 PM - editat ultima oară la 22-12-2022 08:41 AM de DanielaH
Buna ziua! Dupa portare nu mai primesc sms-uri de la banci. Pot sa trimit, pot sa receptionez de la alte persoane, dar sms-urile trimise de banci nu ajung la mine. Pana la portare le primeam fara probleme. Centrul de mesaje este +40744946000. A mai avut cineva o astfel de problema? daca da, cum s-a rezolvat?
la 22-12-2022 10:55 AM
Multumesc Pololica.
Confirm solutia: am asteptat o zi de la portare si s-a rezolvat de la sine
Apropo:
As vrea sa citeasca si cei de la Yoxo deoarece doi oameni de la suport au sustinut aceasi solutie eronata:
"Sa contactez banca sa-mi scoata numarul de telefon in baza de date si sa-l reintroduca iar, ca a fost singura solutie si in alte cazuri". N-am contactat pe nimeni. Pe cat de fara rost suna solutia lor intamplator functioneaza ca pana iei legatura cu banca trec cateva ore timp in care problema se rezolva singura.
SMS-uri afectate: Sms-urile care nu au callerID. exemple:
Orange
Vodafone
UniCredit
Sameday
eMAG.ro
FANCourier
ALPHA_BANK
DIGI
ING
Telekom
Microsoft
CoronaForms
Tazz
VonageAPI
BT Info
Binance
LeroyMerlin
GLS Romania
Calendis
Google
BT24
BT Carduri
SMS-uri care nu pot sa zic daca vin sau nu: sms-uri de la numere scurte care au callerID gen: 1811, 2875, 1234, 1795, 1863, 1898, etc.
la 20-12-2022 10:09 PM
Salut!
Ai nevoie de optiune pentru numerele speciale (numere scurte).
20-12-2022 10:22 PM - editat 20-12-2022 10:24 PM
Radu, mă înșel sau nu înțeleg eu bine: primirea de SMSuri nu era gratuită indiferent de rețea și locație (național sau roaming)? Și ce dacă e Yoxo? De când se plătește primirea mesajelor? Trimiterea de SMS este altă poveste.
Știu că e caz particular (numere scurte). Dar asta sabotează toată povestea de basm aferentă yoxo.
la 20-12-2022 10:30 PM
Da, asa e. Ramasesem cu impresia ca se plateste serviciul cu totul. Adica si trimiterea si primirea, atata timp cat sunt numere scurte. Se pare ca am gresit eu.
M-am uitat si la alte topicuri similare si se pare ca in acele cazuri problema s-a rezolvat de la sine. Poate are legatura cu portarea….? Daca nu, n-am idee ce ar putea sa fie.
la 20-12-2022 10:35 PM
Opțiunea era pentru trimitere SMS la numere scurte. 😉 Posibil să fie o problemă temporară și sigur cu cel puțin un restart necesar a se face. Dacă nu, cu un reset la cont din Orange (Serviciul clienți). Simplu.
la 21-12-2022 06:10 AM
Salutare!
Eu zic să-i contactezi și să le explici situația, pentru că nu e normal. Cred că cel mai simplu este s-o faci din aplicația dedicată, dacă este Yoxo, sau de la 300, Chat Djingo sau secțiunea Contact : https://www.orange.ro/contact/ .
Succes!
la 21-12-2022 07:22 AM
Arunca un ochi pe setarile aplicatiei de mesaje (SMS). Poate, din greseala, este blocata primirea de mesaje de la numere necunoscute (am patit si eu asa. Am doua optiuni pentru blocare: numere necunoscute. Daca mesajele vin de la numere scurte (1815, 1234, etc) si ai activa regula asta, nu le vei putea vedea).
la 21-12-2022 08:42 AM
Cand am avut un numar pe Yoxo, la fel am patit si eu. Stiu ca s-a rezolvat de la ei din centrala, dupa ce i-am contactat pe chat. Din pacate, ai putin de asteptat avand in vedere ca singura varianta de contact e online.
la 21-12-2022 09:09 AM
Salutare, @niccl
Recomand sa suni la 300 sau sa mergi intr-un Orange Shop sau sa iei legatura prin chat Djingo disponibil: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Din cate stiu, astfel de probleme se pot rezolva in urma unei discutii cu un operator.
la 21-12-2022 09:30 AM
Multumesc tuturor pentru sfaturi. Am revazut si refacut toat setarile, am incercat si un telefon la 300, dar a raspuns o robotica (am sunat pana in ora 8, dar au program dupa 8). Nu stiu ce a fost, cert este ca am incercat dupa ora 9 si , surpriza, merge!
la 21-12-2022 10:57 AM
Comunitatea este citita de departamente. Probabil s-a uitat cineva peste setarile cartelei (din sistemul Orange) si a facut o resetare (sau o corectie).
la 21-12-2022 02:22 PM
Am aceasi problema: nu primesc SMS de la banci. Am numar portat de azi.
la 21-12-2022 03:04 PM
Daca portarea s-a finalizat astazi, incearca sa eviti primirea de SMS. Se intampla (printre altii, si la Orange) ca numarul proaspart portat (in ziua portarii) sa fie intre doua luntre. Patit personal: sunam de pe numarul meu (inca neplecat) aparea numarul meu. Eram sunat pe numarul meu (tot neplecat), suna numarul temporar. La fel, cand am ramas fara semnal pe cartela de la vechiul furnizor, cateva minute sunam (sau dadeam mesaje) cu numar temporar, dar apelurile (si mesajele) veneau pe numarul portat.
la 22-12-2022 10:55 AM
Multumesc Pololica.
Confirm solutia: am asteptat o zi de la portare si s-a rezolvat de la sine
Apropo:
As vrea sa citeasca si cei de la Yoxo deoarece doi oameni de la suport au sustinut aceasi solutie eronata:
"Sa contactez banca sa-mi scoata numarul de telefon in baza de date si sa-l reintroduca iar, ca a fost singura solutie si in alte cazuri". N-am contactat pe nimeni. Pe cat de fara rost suna solutia lor intamplator functioneaza ca pana iei legatura cu banca trec cateva ore timp in care problema se rezolva singura.
SMS-uri afectate: Sms-urile care nu au callerID. exemple:
Orange
Vodafone
UniCredit
Sameday
eMAG.ro
FANCourier
ALPHA_BANK
DIGI
ING
Telekom
Microsoft
CoronaForms
Tazz
VonageAPI
BT Info
Binance
LeroyMerlin
GLS Romania
Calendis
Google
BT24
BT Carduri
SMS-uri care nu pot sa zic daca vin sau nu: sms-uri de la numere scurte care au callerID gen: 1811, 2875, 1234, 1795, 1863, 1898, etc.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor