anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu am semnal dupa trecerea de la yoxo la prepay (normal orange)

inert9
Junior
Buna ziua , am avut abonament la yoxo timp de 4 luni dupa care am renunțat la el deoarece nu am vechime la orange (am pierdut deja cei 12 ani prepay la orange) , după portarea la orange prepay nu mai am semnal ca înainte , si in locuri in care sunt antene orange îmi functioneaza doar 3g (chiar daca am 80 gb primiți bonus) . Am pornit telefonul dar degeaba . Cine mă poate ajuta ? Din setarile telefonului este setata conexiunea 4g dar nu functioneaza
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Recomand un apel la 300, sau luat legatura cu cineva pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/) pentru o resetare a serviciilor pe cont.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember
@inert9: ai vreo opțiine de minim 5€ activată pe cont (număr) sau ai doar credit? Și sigur te afli într-o zonă cu semnal 4G? Ai comparat cu alte telefoane ale unor colegi/prieteni?

inert9
Junior
Da am o optiune de 6 euro , da am pe langa el alte telefone cu sim orange care au 4g functional , plus ca in zona rurala sunt pe “niciun serviciu” , bine inteles ca pe celălat numar am semnal (tot orange) . Apropo nici apel wifi nu functioneaza. De ex sunt momente in care am semnal dupa iar apare “Niciun serviciu” si tot asa.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Recomand un apel la 300, sau luat legatura cu cineva pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/) pentru o resetare a serviciilor pe cont.
Client Orange

inert9
Junior
Multumesc pentru ajutor am vorbit prin chat si mi au facut resetare la cont si acum e totul perfect (ca înainte).

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Excelent! Ma bucur mult ca ai reusit! N-joy! 🙂
Client Orange