anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare Telekom ->Yoxo

TRraian
Junior
Buna ziua,
Am facut cerere de portare a unui numar de cartela telekom din aplicatia YOXO Cererea a fost respinsa fara un motiv furnizat si am fost indrumat sa contactez Telekom. Raspunsul lor a fost:
Stimate domnule ,

Va informam ca este necesar sa va adresati opetaroului Orange, intrucat Telekom nu are acces la cererea depusa la alta societate si nici nu va putem oferi informatii cu privire la aplicatia YOXO.
Sunt trimis de la unul la altul. A mai patit cineva? Unde ma pot adresa?
Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

TRraian
Junior
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Citind cu atentie pasii procesului de portare, am realizat ca am introdus seria de SIM a cartelei noi, in loc de cea existenta Telekom. Prostia a fost a mea. Scuze pentru timpul pierdut. O zi buna sa aveti!

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Mie imi da cu virgula... Orange nu a preluat doar serviciile fixe de la Telekom? Din ce inteleg eu, vorbim de o cartela SIM pentru mobil, nu? Caz in care, Telekom-ul ar trebui sa stie ce se intampla cu acea cerere de portare. Asta daca nu cumva Orange a cumparat si partea mobila de la Telekom intre timp si nu stim noi. Mai avem un thread similar aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2770940-rezolvat-probleme-portare-telekom-yoxo Vezi daca te ajuta ceva din raspunsul primit acolo.
Client Orange

DanielaH
Moderator
Salut, TRraian! Ești client Orange Romania Communications? Pentru clienții cu servicii mobile asociate contractelor convergente (servicii fix-mobile), serviciile de telefonie mobilă care înainte erau oferite prin rețeaua mobilă Telekom Romania Mobile au fost înlocuite de serviciile de rețea Orange.

TRraian
Junior
Salut. Este vorba despre o cartela cu numar Telekom, cumparata dintr-un chiosc amarat acum x vreme si folosita de un membru al familiei pe care as vrea sa-l aduc acum in YOXO, sa-i lipesc numarul abonamentului meu YOXO.

FLo1
#StarMember
@TRraian: La un SIM simplu (fara servicii fixe asociate) al Telekom, soliciti portarea direct la Orange. Nu mai ai treaba cu Telekom-ul, mai ales ca este vorba de un prepay, nu abonament. Conditie portare prepay: Cartela SIM cu perioada activa valabila la momentul portarii. Reincearcă procesul de portare la Orange și revino cu feedback aici pe acest topic.

TRraian
Junior
Cand spuneti sa reincerc la Orange va referiti din aplicatia YOXO sau sa fac cerere catre Orange-mamă ? Multumesc

FLo1
#StarMember
@TRraian: Pentru că menționai că dorești să treci pe Yoxo, atunci totul se face din aplicația Yoxo. Sper că o ai instalată ;) Ai detalii și pașii de urmat aici: https://www.yoxo.ro/help/cum-portez-o-cartela-prepay-din-alta-retea-pe-yoxo/

TRraian
Junior
Bineinteles, aplicatia este instalata si am deja un abonament YOXO pentru mine. Refuzul portarii a venit in urma urmarii tuturor pasilor din pagina atasata de dvs. Avem deja numar alocat, care ar fi trebuit sa fie temporar pana la portare, dar surpriza "Telekom refuza portarea, va rugam contactati operatorul". Si asa am ajuns la prima postare. Multumesc

FLo1
#StarMember
@TRraian: Prepay-ul era cu perioada activa valabila? Adica nu aveai numarul in perioada de gratie. Reincearca procesul de portare. Daca nu va functiona, o varianta ar fi solicitarea portarii intr-un Orange Shop, in cel mai rau caz pe un prepay Orange si apoi pe Yoxo.

TRraian
Junior
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Citind cu atentie pasii procesului de portare, am realizat ca am introdus seria de SIM a cartelei noi, in loc de cea existenta Telekom. Prostia a fost a mea. Scuze pentru timpul pierdut. O zi buna sa aveti!

FLo1
#StarMember
E bine ca te-ai clarificat cu pașii necesari procesului de portare. Sper să reușești la o nouă reîncercare. Să revii pe topic să ne comunici dacă ai reușit cu procesul de portare. O zi bună și ție.

TRraian
Junior
Salutare, din nou. Am refacut procesul de portare. Am inchis abonamentul esuat la portare din aplicatie, am facut altul nou. Primit cartela, am urmat pasii cu atentie ce serie a carui SIM introdusa unde, si nu au mai fost probleme de data aceasta. Multumesc tuturor pentru timp si raspuns.

FLo1
#StarMember
@TRraian: E bine că ai reușit. Bucură-te și profită la maxim de alegerea făcută. 🙂