anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare programare data portare Yoxo

Cocosmin
Începător
Buna,
Dupa ceva promovare, m-am decis sa ma interesez de aces YOXO. Mi-a placut foarte mult idea de a fi totul online si nici ofertele nu sunt rele. Am initiat procesul de portare de la Vodafone la YOXO pentru 2 cartele, am primit simurile iar cand sa finalizez cererea de portare, dupa ce selectez data cand aceasta sa aiba loc, imi apare un mesaj ca a intervenit o eroare. Asta se intampla la ambele cartele si sunt blocat aici. Pe langa asta, beneficiile abonamentului s-au activat si scade perioada de valabilitate iar eu tot la vechiul operator sunt. Am scris si in messenger din aplicatie, dupa aproape 20 de ore, nici un raspuns.
Se mai poate face ceva sau raman la vechiul operator?
17 Răspunsuri 17

DanielaH
Moderator
@Cocosmin, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația ta. Este o problemă cunoscută la noi care afectează o parte din clienții care au activat cartelele provizorii pentru portare. Situația este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic. Dacă deja ai depus o sesizare la noi, te asigur că ea va fi verificată și colegii vor încerca remedierea problemei în cel mai scurt timp. Mulțumim pentru înțelegere.

Neaplicabil
Da eu am incetat cu yoxo ,la fel eroare la portare

Iulianp
Începător
Aceasi problema o intampin si eu. Cred ca voi renunta

DanielaH
Moderator
Situația este încă în atenția colegilor noștri. Aveți cumva posibilitatea să încercați reluarea procesului de pe un alt dispozitiv? În aplicație se poate selecta o zi sau două zile consecutive, între 3 și 25 de zile lucrătoare de la data curentă (se iau in calcul doar zilele lucrătoare).

Cocosmin
Începător
Buna ziua! Am incercat si pe alt dispozitiv, acelas mesaj de eroare.

Iulianp
Începător
Am incercat si pe alt telefon si aceasi problema, sa reiau procesul cu alta adresa de email nu am incercat si nu voi face acest lucru. astept sa vad daca se rezolva ceva in cele 14 zile cu drept de denuntare.

Cocosmin
Începător
In aplicatie presupun ca trebuie sa apara nr meu actual, furnizorul la care sunt si nr temporar orange, insa nu apar, apare doar data de portare si asa ramane.

Iulianp
Începător
asa patesc si eu

Cocosmin
Începător
Revin cu actualizare. Au aparut numerele de telefon si am putut inainta cu cererea de portare insa, la 2 minute dupa finalizare am primit mesaj a cererea a fost respinsa. Presupun ca acum va trebui sa fac alt cont de yoxo si sa repet procesul... Alta solutie avem?

DanielaH
Moderator
@Cocosmin, mulțumim mult pentru detalii și screenshot. Le-am trimis mai departe colegilor noștri.

Iulianp
Începător
au aparut si la mine numerele, am ales data si acum astept ca cererea sa fie analizata de vodafone. din ce retea portezi tu?

Cocosmin
Începător
Ambele din vodafone

Iulianp
Începător
update. au venit actele de portare pe email, cererea cu numerele seria sim si intervalul de portare. portez un prepay

Cocosmin
Începător
Bun. Pe contul meu a mers, totul ok, portarea pe 22 noiembrie. Cand am facut contul yoxo am vazut ca beneficiile incep in data in care are loc portarea insa observ ca deja sunt active, ramane de vazut deca se reseteaza insa nu am mari sperante. Sim-ul 2, cerere respinsa pe motiv ca am introdus seria simului gresita... ramane de vazut