la 25-10-2025 11:14 AM - editat ultima oară la 31-10-2025 08:26 AM de DanielaH
Salut,
Mai are cineva probleme cu plata facturii? Mi-a trecut numărul in perioada de gratie, deși sunt bani pe card. Nici nu pot schimba cardul și nici plata pe site nu funcționează.
25-10-2025 11:26 AM - editat 25-10-2025 11:27 AM
Salutare,
Am încercat să schimb cardul în aplicația Yoxo, dar nu am reușit. Este posibil să fie o problemă temporară legată de plati. Ar trebui să îi contactezi prin chatul din aplicație pentru a accelera verificările și rezolvarea situației.
la 25-10-2025 11:32 AM
Și eu am aceleași probleme.
- Plată eșuată
- Eroare conexiune când încerc să actualizez cardul ( deși cardul e operativ și am conexiune la internet )
la 25-10-2025 11:57 AM
Salut!
Într-adevăr, în acest moment o parte din utilizatori pot întâmpina erori la efectuarea plăților. Situația este una cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei. Mulțumim pentru înțelegere.
25-10-2025 03:01 PM - editat 25-10-2025 03:01 PM
Problema a fost rezolvată. Pot face plati in aplicație și de asemenea pot schimba cardul.
La voi funcționează?
la 27-10-2025 09:06 AM
@Mircea76 și @StefanAdrian, s-a rezolvat situația? Ați reușit să faceți plata?
la 30-10-2025 08:24 PM
@DanielaH a scris:@Mircea76 și @StefanAdrian, s-a rezolvat situația? Ați reușit să faceți plata?
Da, mulțumesc de interes. În același zii.
la 31-10-2025 08:41 AM
Mulțumim și noi pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
O zi frumoasă!
la 05-12-2025 03:40 PM
Buna ziua. Si eu am intampinat aceeasi problema astazi. Am plata esuata si nici nu functioneaza sa platesc de pe site. Cardul este valabil si cu sold.
Din aplicatie, daca dau reincearca plata ramane in procesare pentru 1 min si dupa apara iar reincearca plata.
la 05-12-2025 03:49 PM
Salut!
Salut, Geo!
Există, într-adevăr, niște întârzieri de procesare la retragerea banilor pentru plata facturii. Situația este cunoscută și colegii nostri deja lucrează pentru a o remedia cât mai curând.
Mulțumim pentru înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor