la 06-04-2023 11:22 PM - editat ultima oară la 10-04-2023 03:14 PM de DanielaH
Bunaa, întâlnim niște problema cu aplicația yoxo. Am încercat de 2 ori sa ma portez și mi a fost cererea de portare respinsa, ulterior am înțeles de ce mi a fost respinsa, iar a 3 oara când sa fac portarea după ce am șters contul și sa deschid altul cu aceeași adresa de email primesc eroare precum" adresa de email introdusa e folosita în alt cont", în condițiile în care am șters datele. Iar dacă încerc sa ma loghez cu datele fostului cont primesc eroare și sa încerc mai târziu, problema persista de 2 zile. Ulterior am încercat deschiderea altui cont cu o alta adresa de email pe care o dețin și la fel primesc eroare ca adresa respectiva aparține altui cont, ceea ce asa ceva nu exista. Primele 2 dați când portarea mi a fost respinsa am șters contul și am făcut altul cu aceeași adresa de email și nu am avut nici o problema. Mai pot deschide cont cu aceeași adresa de email?
Mulțumesc!
la 07-04-2023 08:58 AM
Bun venit în Comunitate, Andreea!
Fiind vorba de o situație punctuală care implică verificarea contului tău personal, recomandarea noastră este să iei legătura cu colegii noștri prin intermediul messengerului din aplicația Yoxo.
la 07-04-2023 10:30 AM
Asta încerc, dar cum asta dacă nu am acces la cont?
la 07-04-2023 10:42 AM
Da, așa este, ai dreptate, îmi cer scuze.
Îmi poți trimite, te rog, în mesaj privat numărul de telefon și adresele de e-mail cu care încerci să te conectezi? Vom ruga și noi colegii să verifice situația ta. Mulțumesc.
la 10-04-2023 10:00 AM
Andreea, am văzut că n-ai mai revenit, s-a rezolvat situația?
la 10-04-2023 03:13 PM
Mulțumesc frumos, problema a fost rezolvata!
la 10-04-2023 03:15 PM
Mulțumim și noi pentru confirmare. Mă bucur că s-a rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor