anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare de sistem Orange Yoxo

Madalina22
Începător
Nu pot sa imi adaug internet suplimentar.Mi se afiseaza mereu mesajul:"Eroare de sistem.Tranzactia a esuat.Te rugam sa incerci din nou."
Desi am reincercat de mai multe ori, tot nu functioneaza.
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Madalina poți verifica, te rog, dacă ai fonduri suficiente pentru adăugarea opțiunii? Poți încerca și cu un alt card?

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Bună, Madalina! Îmi pare rău, vom transmite colegilor noștri pentru verificare și revenim.

FLo1
#StarMember
YOXO este inca in testari. Pana la o validare finala mai are drum de parcurs. Sunt de apreciat "curajosii" dispusi sa-l incerce. Eroarea de reincarcare nu am intalnit-o printre "problemele" posibile si sesizate.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Madalina poți verifica, te rog, dacă ai fonduri suficiente pentru adăugarea opțiunii? Poți încerca și cu un alt card?

Madalina22
Începător
Iti mulţumesc @MihaelaC. Se pare ca am avut o problema cu cardul.L-am schimbat si acum functioneaza.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Cu mare plăcere, Madalina. Te așteptăm în continuare, în comunitate cu întrebări, sfaturi și răspunsuri pentru ceilalți membri.