la 04-10-2023 12:48 AM - editat ultima oară la 06-10-2023 09:07 AM de DanielaH
Buna Seara ,Comunitate Orange.
Am facut un abonament YOXO, am parcurs pasii pentru deschiderea contractului,a fost in regula tot.
Problema a aparut si am ramas trist a fost cand nu am putut sa activez SIM-ul YOXO pentru ca am primit urmatoarea eroare cand am scanat pachetul. COD INTRODUS INCORECT
Codul nu corespunde cu cartela SIM.
Cine ma poate ajuta sau ce este de facut as fi foarte recunoscator,va rog frumos.
Am auzit lucruri foarte faine despre YOXO.
Mai jos atasez o captura de ecran sa vedeti despre ce este vorba.
Va multumesc frumos.
la 05-10-2023 05:52 PM
@ClaudiuGabriel2, poți, te rog, să reîncerci să scanezi codul de bare? Colegii ne-au transmis că acum ar trebui să meargă. Mulțumim.
la 10-05-2024 09:13 AM
Dacă nu ai reușit să te adresezi deja colegiilor de la YOXO, ne poți trimite printr-un mesaj privat câteva informații pentru a verifica și noi situația ta. Avem nevoie de adresa de e-mail utilizată, un print screen cu eroarea și sistemul de operare al telefonului.
la 27-03-2024 08:06 AM - editat ultima oară la 27-03-2024 08:55 AM de DanielaH
Buna ziua,
Am intampinat aceeasi problema, nu recunoaste codul nici scanat nici introdus manual.
27-03-2024 08:10 AM - editat 27-03-2024 08:17 AM
Nu împărtăși date personale in comunitate deoarece este o zona publică și oricine poate avea acces la ele.
Te rugam să ștergi adresa de email și să o trimiți în privat către moderatorii @DanielaH sau @GeorgianaD printr-un mesaj daca asta îți dorești.
https://comunitate.orange.ro/t5/user/viewprofilepage/user-id/17
O zi frumoasa!
la 27-03-2024 08:59 AM
Salut, Alex! Bun venit în Comunitate!
O să rugăm colegii să verifice situația ta.
la 24-09-2024 05:25 PM
Bună! Nici eu nu pot să activez cartela. Am încercat și manual și prin scanare cu camera.
la 23-07-2025 08:10 PM
Întâmpin aceeași problemă și e chiar deranjat :))
la 24-07-2025 08:37 AM
Salut, @Bogdi12! Bun venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta? Care sunt pașii pe care îi urmezi? Ce eroare primești? Ar ajuta dacă poți atașa o captură de ecran. Mulțumim.
la 24-07-2025 08:41 AM
la 24-07-2025 08:49 AM
Ne poti trimite, te rog, numărul de telefon și adresa de e-mail în mesaj privat? Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta.
la 22-11-2023 02:26 PM
Nu stiu daca am scris bine...la raspunsul dvs.pt.alt utilizator
la 22-11-2023 02:55 PM
@PopasA001, am transmis situația colegilor noștri care vor corecta eroarea apărută. Te rugăm să reiei procesul peste 2 ore. Mulțumim și te așteptăm să revii cu vești bune.
la 23-11-2023 07:51 AM
A mers,multumesc,dar cred ca multi ar renunta...daca intampina problema
Zi buna
la 23-11-2023 08:10 AM
Mulțumim și noi pentru confirmare. Mă bucur că s-a rezovat. Te mai așteptăm în Comunitate.
la 27-03-2024 09:14 AM
@AlexManacu, colegii n-au reușit să identifice comanda după adresa de e-mail. Ne poți oferi, te rog, numărul de comandă pentru a putea verifica statusul acesteia? Mulțumim.
la 27-03-2024 10:25 AM
@AlexManacu, colegii mei mai au nevoie de eroarea care apare la scanare. Ne poți atașa aici un screenschot din aplicație? Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor