
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 12:48 AM - editat ultima oară la 06-10-2023 09:07 AM de DanielaH
Buna Seara ,Comunitate Orange.
Am facut un abonament YOXO, am parcurs pasii pentru deschiderea contractului,a fost in regula tot.
Problema a aparut si am ramas trist a fost cand nu am putut sa activez SIM-ul YOXO pentru ca am primit urmatoarea eroare cand am scanat pachetul. COD INTRODUS INCORECT
Codul nu corespunde cu cartela SIM.
Cine ma poate ajuta sau ce este de facut as fi foarte recunoscator,va rog frumos.
Am auzit lucruri foarte faine despre YOXO.
Mai jos atasez o captura de ecran sa vedeti despre ce este vorba.
Va multumesc frumos.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-10-2023 05:52 PM
@ClaudiuGabriel2, poți, te rog, să reîncerci să scanezi codul de bare? Colegii ne-au transmis că acum ar trebui să meargă. Mulțumim.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-05-2024 09:13 AM
Dacă nu ai reușit să te adresezi deja colegiilor de la YOXO, ne poți trimite printr-un mesaj privat câteva informații pentru a verifica și noi situația ta. Avem nevoie de adresa de e-mail utilizată, un print screen cu eroarea și sistemul de operare al telefonului.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-03-2024 08:06 AM - editat ultima oară la 27-03-2024 08:55 AM de DanielaH
Buna ziua,
Am intampinat aceeasi problema, nu recunoaste codul nici scanat nici introdus manual.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
27-03-2024 08:10 AM - editat 27-03-2024 08:17 AM
Nu împărtăși date personale in comunitate deoarece este o zona publică și oricine poate avea acces la ele.
Te rugam să ștergi adresa de email și să o trimiți în privat către moderatorii @DanielaH sau @GeorgianaD printr-un mesaj daca asta îți dorești.
https://comunitate.orange.ro/t5/user/viewprofilepage/user-id/17
O zi frumoasa!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-03-2024 08:59 AM
Salut, Alex! Bun venit în Comunitate!
O să rugăm colegii să verifice situația ta.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2024 05:25 PM
Bună! Nici eu nu pot să activez cartela. Am încercat și manual și prin scanare cu camera.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-11-2023 02:26 PM
Nu stiu daca am scris bine...la raspunsul dvs.pt.alt utilizator
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-11-2023 02:55 PM
@PopasA001, am transmis situația colegilor noștri care vor corecta eroarea apărută. Te rugăm să reiei procesul peste 2 ore. Mulțumim și te așteptăm să revii cu vești bune.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-11-2023 07:51 AM
A mers,multumesc,dar cred ca multi ar renunta...daca intampina problema
Zi buna
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-11-2023 08:10 AM
Mulțumim și noi pentru confirmare. Mă bucur că s-a rezovat. Te mai așteptăm în Comunitate.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-03-2024 09:14 AM
@AlexManacu, colegii n-au reușit să identifice comanda după adresa de e-mail. Ne poți oferi, te rog, numărul de comandă pentru a putea verifica statusul acesteia? Mulțumim.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-03-2024 10:25 AM
@AlexManacu, colegii mei mai au nevoie de eroarea care apare la scanare. Ne poți atașa aici un screenschot din aplicație? Mulțumim.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-03-2024 03:47 PM
In urma discutiei in privat, s-a rezolvat ! Am vrut sa confirm si aici ! Va multumesc mult pentru ajutor ! 🙏🤗
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-03-2024 04:05 PM
Cu mare plăcere, ne bucurăm. Te mai așteptăm în Comunitate.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2024 01:26 PM
Bună ziua, am aceeași problemă cu sim-ul - Codul de Bare nu corespunde cu SIM-ul YOXO
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2024 01:45 PM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Trimite-ne, te rog, în mesaj privat adresa de e-mail utilizată și un print screen cu eroarea.
