la 12-12-2025 10:43 AM - editat ultima oară la 12-12-2025 10:51 AM de DanielaH
Salut,
Am primit sim-ul prin posta si incerc sa il activez: si scanat si introdus manual imi arata acelasi mesaj: cod introdus incorect.
Ce se poate face?
la 12-12-2025 10:50 AM
@ds19, bun venit în Comunitate!
Ai încercat să dezinstalezi aplicația și apoi s-o reinstalezi?
la 12-12-2025 11:00 AM
Da; acelasi. rezultat.
12-12-2025 11:29 AM - editat 12-12-2025 11:48 AM
Îmi pare rău :((
Ai cumva la dispoziție și un alt telefon să încerci?
Fiecare SIM YOXO poate fi utilizat doar timp de 14 zile de la comandă și doar pentru activarea abonamentului YOXO pentru care a fost solicitat. N-au trecut cele 14 zile, nu?
la 12-12-2025 11:29 AM
Salutare!
Ar trebui să iei legătura cu serviciul clienți Yoxo prin chatul din aplicația Yoxo pentru suport. Au mai existat astfel de cazuri și în trecut.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor