anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

activare SIM YOXO - cod incorect

ds19
Vizitator

Salut,
Am primit sim-ul prin posta si incerc sa il activez: si scanat si introdus manual imi arata acelasi mesaj: cod introdus incorect.

Ce se poate face?

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator

@ds19, bun venit în Comunitate!

Ai încercat să dezinstalezi aplicația și apoi s-o reinstalezi?

ds19
Vizitator

Da; acelasi. rezultat.

Îmi pare rău :((

Ai cumva la dispoziție și un alt telefon să încerci?

Fiecare SIM YOXO poate fi utilizat doar timp de 14 zile de la comandă și doar pentru activarea abonamentului YOXO pentru care a fost solicitat. N-au trecut cele 14 zile, nu?

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ar trebui să iei legătura cu serviciul clienți Yoxo prin chatul din aplicația Yoxo pentru suport. Au mai existat astfel de cazuri și în trecut.