la 13-09-2025 11:45 AM - editat ultima oară la 15-09-2025 09:30 AM de DanielaH
buna ziua
am sters e sim si nu mai am semnal pe telefon, imi poate trimite alt cod yoxo pe mail sa reactivez esim? precizez ca am piciorul rupt si e greu sa ma deplasez
la 13-09-2025 07:28 PM
Salut @Alexjeje,
In acest moment nu exista posibilitatea sa generezi un nou cod QR pentru eSIM sters.
Ca si soluție pana când piciorul se va vindeca iți poți activa un nou abonament cu număr nou temporar din aplicație pentru a avea acces la servicii.
Poți folosi codul promo SUPERYOXO si nu va trebui sa plătești prima luna indiferent de tipul abonamentului.
13-09-2025 12:09 PM - editat 13-09-2025 12:16 PM
Din păcate, dacă ati șters profilul eSIM din telefon, va trebui să mergeți într-un magazin Orange și să solicitati un eSIM nou.
Lista magazinelor Orange aici.
Cu ocazia puteți solicita trecerea pe SIM fizic daca este mai convenabil.
la 13-09-2025 07:28 PM
Salut @Alexjeje,
In acest moment nu exista posibilitatea sa generezi un nou cod QR pentru eSIM sters.
Ca si soluție pana când piciorul se va vindeca iți poți activa un nou abonament cu număr nou temporar din aplicație pentru a avea acces la servicii.
Poți folosi codul promo SUPERYOXO si nu va trebui sa plătești prima luna indiferent de tipul abonamentului.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor