anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot da drumul la un abonament yoxo închis din greseala

alinandi21
Începător

Cum pot da drumul la abonament yoxo că din greseala am închis

 

1 Soluţie acceptată‚

Salutare!

Găsești informațiile necesare reactivării unui număr yoxo închis (fara a solicita trecerea pe prepay) mai jos.

"Reactivarea unui abonament YOXO după închidere

Poți recupera numărul de telefon YOXO în maximum 60 de zile de la data închiderii abonamentului. Reactivarea numărului închis se poate face de maximum 2 ori în ultimele 365 de zile.

  • Dacă ai încă SIM-ul (sau eSIM-ul) pe care l-ai folosit la YOXO, contactează direct Serviciul Clienți YOXO prin Chat-ul din aplicația YOXO.
  • Dacă nu mai ai SIM-ul sau ai folosit eSIM, mergi într-un magazin Orange cu Cartea de identitate pentru a solicita trecerea pe PrePay, apoi poți activa din nou abonamentul YOXO pe acel număr.

După ce ai recuperat numărul (pe PrePay sau direct pe SIM-ul vechi), urmează pașii din aplicația YOXO pentru a activa un nou abonament, selectând opțiunea de a păstra numărul de telefon."

https://www.yoxo.ro/help/inchidere-abonament-yoxo/ 

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți să intri pe chatul lor și să discuți acolo.

De asemenea, poți citi ceva detalii aici .

Sper să-ti fie de ajutor!

Baftă!

alinandi21
Începător

Cum pot reactiva abonamentul meu l-am închis din greseala și nuu vreau sa pierd Nr de telefon 

Salut! Daca deschizi doua topicuri cu același subiect, nu înseamnă că o să primești răspuns mai repede. 

Legat de intrebare...Depinde puțin cât de multă vreme a trecut de când ți-ai închis abonamentul / contractul și în ce mod l-ai închis (ex: ai făcut “dezactivare”, ai anulat contractul, ai cerut portarea, etc.)

Orange are o perioadă în care numărul poate fi recuperat după ce abonamentul e închis, înainte să fie atribuit altui client. Dacă a trecut mult timp, e posibil numărul să nu mai fie disponibil.

Ce tip de abonament era? Dacă era YOXO, abonament standard? Fiecare are reguli proprii. De exemplu, pentru YOXO exista posibilitatea reactivării, dar trebuie să mergi prin pașii de activare (sau să mergi într-un Shop).

În aplicația My Orange (Altele - Contact și feedback) sin poți să inițiezi un chat cu operator, scrie pe Djingo “Reactivate abonament / păstrează numărul” și vezi daca numărul mai este disponibil, și dacă ai ceva datorii la el. 

Daca nu ești lămurit așa, poti merge cu buletinul într-un shop și vezi daca numărul mai exista sau nu.  

 

Salutare!

Găsești informațiile necesare reactivării unui număr yoxo închis (fara a solicita trecerea pe prepay) mai jos.

"Reactivarea unui abonament YOXO după închidere

Poți recupera numărul de telefon YOXO în maximum 60 de zile de la data închiderii abonamentului. Reactivarea numărului închis se poate face de maximum 2 ori în ultimele 365 de zile.

  • Dacă ai încă SIM-ul (sau eSIM-ul) pe care l-ai folosit la YOXO, contactează direct Serviciul Clienți YOXO prin Chat-ul din aplicația YOXO.
  • Dacă nu mai ai SIM-ul sau ai folosit eSIM, mergi într-un magazin Orange cu Cartea de identitate pentru a solicita trecerea pe PrePay, apoi poți activa din nou abonamentul YOXO pe acel număr.

După ce ai recuperat numărul (pe PrePay sau direct pe SIM-ul vechi), urmează pașii din aplicația YOXO pentru a activa un nou abonament, selectând opțiunea de a păstra numărul de telefon."

https://www.yoxo.ro/help/inchidere-abonament-yoxo/ 

bine că a stabilit că e Yoxo...