anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema logare Yoxo

Roxana16
Începător

Buna ziua, nu ma mai pot loga in contul yoxo, am fost deconectata din senin, iar acum la logare ma redirectioneaza catre a crea un nou cont, iar nr meu este deja inregistrat, va rog sa ma ajutati, ce as putea sa fac? 

9 Răspunsuri 9

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Apasă pe pictograma de utilizator din stânga sus:

Screenshot_20240902_102610.jpg

Screenshot_20240902_102626.jpg

am facut asta si apoi imi arata ca si cum sa mi aleg o optiune, apoi sa pun nr de telefon

Incearca sa dezinstalezi aplicatia si mai reinstaleaz-o o data. La mine a intrat direct (m-am delogat din aplicatie si apoi m-am mai logat o data). Cumva abonamentul nu a fost platit sau l-ai inchis?

Cred ca era suspendant unul dintre abonamente

arsradu
#StarMember

Salut.

Esti cumva in roaming?

Client Orange

Buna! Ieri in Romania am vrut sa mi pun roming si nu functiona, astazi sunt in Grecia si la fel, aceeasi problema, folosesc hotspot de la prieteni. Si totusi nu stiu cum sa rezolv… am vazut pe forum ca mai sunt persoane in aceeasi speta, din pacate! 🥹

DanielaH
Moderator

@Roxana16, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite, te rog, numărul de telefon și adresa de e-mail cu care încerci să te loghezi (în mesaj privat)? Mulțumim.

Am trimis mesaj, multumesc! 

Mulțumesc și eu. Verificăm cu colegii de la Yoxo și revin în privat.