la 02-09-2024 09:21 AM
Buna ziua, nu ma mai pot loga in contul yoxo, am fost deconectata din senin, iar acum la logare ma redirectioneaza catre a crea un nou cont, iar nr meu este deja inregistrat, va rog sa ma ajutati, ce as putea sa fac?
la 02-09-2024 10:27 AM
Salutare!
Apasă pe pictograma de utilizator din stânga sus:
la 02-09-2024 10:36 AM
am facut asta si apoi imi arata ca si cum sa mi aleg o optiune, apoi sa pun nr de telefon
la 02-09-2024 10:42 AM
Incearca sa dezinstalezi aplicatia si mai reinstaleaz-o o data. La mine a intrat direct (m-am delogat din aplicatie si apoi m-am mai logat o data). Cumva abonamentul nu a fost platit sau l-ai inchis?
la 02-09-2024 12:23 PM
Cred ca era suspendant unul dintre abonamente
la 02-09-2024 03:33 PM - editat ultima oară la 03-09-2024 10:48 AM de DanielaH
Salut.
Esti cumva in roaming?
la 02-09-2024 06:33 PM
Buna! Ieri in Romania am vrut sa mi pun roming si nu functiona, astazi sunt in Grecia si la fel, aceeasi problema, folosesc hotspot de la prieteni. Si totusi nu stiu cum sa rezolv… am vazut pe forum ca mai sunt persoane in aceeasi speta, din pacate! 🥹
la 03-09-2024 10:00 AM
@Roxana16, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite, te rog, numărul de telefon și adresa de e-mail cu care încerci să te loghezi (în mesaj privat)? Mulțumim.
la 03-09-2024 10:28 AM
Am trimis mesaj, multumesc!
03-09-2024 10:31 AM - editat 03-09-2024 01:38 PM
Mulțumesc și eu. Verificăm cu colegii de la Yoxo și revin în privat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor