anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pot reactiva un număr yoxo direct din aplicație dacă îl trec în carantină?

Alex_391
Junior entuziast
Vă salut! Ieri am închis abonamentul meu yoxo, pentru simplul fapt că am vrut să modific data facturării acestuia. Având în vedere că acest abonament este unul digital și orice operațiune în principiu se face digital, după ce s-a închis am spus că îl reactivez. Însă nicăieri în aplicație nu apare un buton pentru reactivare. În ciuda faptului că în emailul primit după închiderea acestui număr, se specifică faptul că dacă mă răzgândesc pot reactiva abonamentul direct din contul meu yoxo.
Am încercat să vorbesc cu cineva din mesagerie, și mi s-a comunicat că trebuie să mă deplasez într-un magazin. Însă nicăieri în termeni și condiții și nici în contractul aferent acestui tip de abonament nu este specificat faptul că dacă se trece numărul în carantină și vrei reactivare, mergi în magazin. Nu înțeleg de ce inclusiv în e-mail se specifică că se poate activa direct din aplicație ulterior.. Am postat aici pentru că poate răspunde cineva avizat. Pentru că eu practic în momentul de față am rămas fără număr de telefon.
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut Alex! Colegii ne-au confirmat că momentan reactivarea se poate face doar în shop, dar încearcă să găsească o soluție și vom reveni cu informații cât de repede posibil.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

svetalex
Senior certificat
pe site scrie ca se poate https://www.orange.ro/help/cum-reactivez-un-numar-de-abonament-yoxo-care-a-fost-inchis-13528

Alex_391
Junior entuziast
Asta scrie și în emailul primit . că mă așteaptă în aplicație să îl reactivez. Dar în aplicație nicăieri nu apare acest buton. Iar consultanții îmi spun că trebuie să merg într-un orange shop. Se bat cap în cap lucrurile. Iar eu deocamdată chiar nu am cum să ajung

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut Alex! Colegii ne-au confirmat că momentan reactivarea se poate face doar în shop, dar încearcă să găsească o soluție și vom reveni cu informații cât de repede posibil.

Alex_391
Junior entuziast
@ MihaelaC se încearcă găsirea unei soluții ca numărul meu să redevină activ? Dacă trebuie să îți ofer ceva date am rugămintea să îmi scrii un e-mail ceva pentru că eu nu găsesc unde îți pot trimite mesaj privat. Cat poate dura chestia asta? Mai ales că vin și Sărbătorile iar activitatea voastră probabil va fi suspendată

Vio73
#StarMember
Sunt convins că se va găsi o soluție, stai liniștit!

Alex_391
Junior entuziast
Promit să vă țin la curent dacă se va găsi o soluție.

Vio73
#StarMember
Te așteptăm cu noutăți și sperăm să fie pozitive!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Alex da, vom discuta în privat, pe e-mail și încercăm să găsim o soluție cât mai rapid. Referitor la informații am modificat în secțiunea Help din site, urmează și în mail, vă mulțumim pentru sesizare.

Alex_391
Junior entuziast
Așa cum am promis, revin cu vești! Cei de la tehnic mi-au trecut numărul pe cartelă. Cat despre faptul că era specificat inclusiv în e-mail după ce am închis abonamentul că poate fi reactivat din aplicație dacă se trece numărul în carantină, mi-au fost scrise următoarele: Momentan trecerea înapoi la Yoxo nu se poate face din aplicație. Departamentul tehnic lucrează la rezolvarea acestei probleme. Am facut modificarea și pe site pentru a nu se mai confrunta nimeni cu problema pe care ai avut-o tu.

DanielaH
Moderator
@Alex, ne bucurăm că am reușit să rezolvăm, măcar parțial, situația ta. Acum poți face din nou migrarea la Yoxo din aplicație. Ne cerem scuze încă o dată pentru inconvenientul creat și îți mulțumim pentru înțelegere. Toate cele bune și te mai așteptăm în Comunitate!

Vio73
#StarMember
Mă bucur că s-a găsit o soluție!

Alex_391
Junior entuziast
Eu apreciez faptul că moderatorii acestei secțiuni s-au mobilizat și au făcut tot posibilul ca numărul meu să treacă pe cartelă și să am semnal. Însă, pachetul yoxo nu îl mai pot configura. În continuare în aplicație apare ca și cum abonamentul este închis. Am vorbit și la 300. Iar cei de acolo au vorbit cu cei de la tehnic și au spus că se confruntă cu o situație ciudată ce niciodată nu a mai fost. Vă explic îndată.. Cu scuzele de rigoare dacă nu explic în parametrii tehnici. Explic ce anume am reținut. Inițial când mi s-a reconectat numărul, am primit pe cont opțiunea cu șase euro. În mesajul primit de la orange, era specificat faptul că aceasta are valabilitate doar în ziua curentă. La Cronos în schimb apărea cu valabilitate 30 de zile. Datele 4G nu funcționau. Totul stătea doar pe 3G . Nici apel Wi-Fi nu mergea. Apărea mesajul că trebuie contactat orange România. După verificările făcute de către cei de la 300, au spus că numărul meu figurează cu zero opțiuni active. Și figurează ca și cum nu ar fi înregistrat. Și ei se miră cum pot folosi anumite beneficii ce nu sunt incluse pe cont. Apoi, m-a sunat cineva de la 300, și mi-a oferit o compensație reactivand opțiunea cu șase euro valabilă 30 de zile să funcționeze 4G și apel Wi-Fi. Dar nu am pierdut nici primele beneficii incluse ce inițial oricum apăreau că nu există. La Cronos apare dublu resurselor incluse.. Sunt lucruri ciudate ce se întâmplă cu numărul meu. Cineva de la 300 chiar mi-a spus că este o provocare pentru ei. Pentru că nu s-au confruntat niciodată cu așa ceva. Deocamdată am un număr de telefon ce în sistem apare că nu este înregistrat. Folosesc niște resurse ce la fel pe cont apar că ele nu există. Însă deocamdată fără să am acces la aplicația yoxo

2712Ady123
Începător
Au trecut 3 luni de la sesizarea problemei ..... nici eu nu pot trece înapoi la Yoxo după ce am dat un reset telefonului si am pierdut inclusiv contul aplicației YOXO

DanielaH
Moderator
@2712Ady123, bun venit în Comunitate! Ne dai, te rog, mai multe detalii despre ce s-a întâmplat cu abonamentul tău Yoxo? Unde ai făcut sesizare?