Eu apreciez faptul că moderatorii acestei secțiuni s-au mobilizat și au făcut tot posibilul ca numărul meu să treacă pe cartelă și să am semnal. Însă, pachetul yoxo nu îl mai pot configura. În continuare în aplicație apare ca și cum abonamentul este închis. Am vorbit și la 300. Iar cei de acolo au vorbit cu cei de la tehnic și au spus că se confruntă cu o situație ciudată ce niciodată nu a mai fost. Vă explic îndată.. Cu scuzele de rigoare dacă nu explic în parametrii tehnici. Explic ce anume am reținut. Inițial când mi s-a reconectat numărul, am primit pe cont opțiunea cu șase euro. În mesajul primit de la orange, era specificat faptul că aceasta are valabilitate doar în ziua curentă. La Cronos în schimb apărea cu valabilitate 30 de zile. Datele 4G nu funcționau. Totul stătea doar pe 3G . Nici apel Wi-Fi nu mergea. Apărea mesajul că trebuie contactat orange România. După verificările făcute de către cei de la 300, au spus că numărul meu figurează cu zero opțiuni active. Și figurează ca și cum nu ar fi înregistrat. Și ei se miră cum pot folosi anumite beneficii ce nu sunt incluse pe cont. Apoi, m-a sunat cineva de la 300, și mi-a oferit o compensație reactivand opțiunea cu șase euro valabilă 30 de zile să funcționeze 4G și apel Wi-Fi. Dar nu am pierdut nici primele beneficii incluse ce inițial oricum apăreau că nu există. La Cronos apare dublu resurselor incluse.. Sunt lucruri ciudate ce se întâmplă cu numărul meu. Cineva de la 300 chiar mi-a spus că este o provocare pentru ei. Pentru că nu s-au confruntat niciodată cu așa ceva. Deocamdată am un număr de telefon ce în sistem apare că nu este înregistrat. Folosesc niște resurse ce la fel pe cont apar că ele nu există. Însă deocamdată fără să am acces la aplicația yoxo